تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814727904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات برون‌مرزي وزارت اطلاعات عليه تكفيري‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقدامات برون‌مرزي وزارت اطلاعات عليه تكفيري‌ها
عضو هيئت رئيسه مجلس با اشاره به گزارش وزير اطلاعات در جلسه غيرعلني مجلس گفت:علوي گزارشي از اقدامات وزارت اطلاعات در خنثي‌سازي عمليات‌هاي گروهك‌هاي تروريستي و حمايت كشورهاي مرتجع از آنها ارائه داد.
به گزارش مهر، عبدالرضا مصري در حاشيه جلسه علني ديروز در جمع خبرنگاران گفت: شاهد گزارش بسيار جامع و كاملي از طرف عزيزان وزارت اطلاعات بوديم. وي ادامه داد: اين گزارش به صورت مكتوب، تشريحي و تصويري ارائه شد.
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: وزارت اطلاعات توطئه‌هاي گروه‌هاي تكفيري را صدها كيلومتر دورتر از مرزها خنثي مي‌كند و صدها عمليات عليه ايران در نقطه صفر خنثي شده است.
 وي اظهار داشت: علاوه بر اين وزارت اطلاعات گزارش جامعي از حمايت‌هاي مالي، نظامي و اطلاعاتي برخي كشورهاي مرتجع منطقه از گروه‌هاي تكفيري ارائه داد كه اولين هدف اين كشورها ناامن كردن جمهوري اسلامي بود. مصري تصريح كرد: همچنين گزارشي از مقادير زيادي از سلاح‌ها و مهمات كشف شده و همچنين تروريست‌هاي دستگير شده ارائه شد. سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: وزارت اطلاعات همچنين گزارشي از همكاري بزرگان اهل تسنن منطقه براي پيشگيري و خنثي كردن عمليات‌هاي گروهك‌هاي تروريستي تكفيري ارائه كرد.
مصري با اشاره به قدرداني نمايندگان از هوشمندي و اقتدار وزارت اطلاعات گفت: امنيت موجود در كشور حاصل بيداري و كار شبانه‌روزي برادران و خواهران وزارت اطلاعات است. وي با اشاره به عمليات‌هاي گروهك‌هاي ضد انقلاب در مرزها كه موجب شهادت تعدادي از مرزبانان شد، گفت: بر اساس گزارش وزارت اطلاعات، همه تروريست‌‌هاي دخيل در اين عمليات‌ها توسط وزارت اطلاعات به هلاكت رسيدند. سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: امروز شاهد هستيم بيش از ۱۰ گروهك تروريستي عليه ايران فعاليت می‌کنند و همه عمليات‌هاي آنها خنثي شده است. مصري از مردم خواست در هر نقطه‌اي از كشور كه احتمال حضور تروريست‌ها را مي‌دهند، گزارش آن را به وزارت اطلاعات ارائه دهند. وي با اشاره به ايجاد بانك اطلاعاتي همه سمپات‌هاي منطقه گفت: وزارت اطلاعات همه سمپات‌هايي كه گروه‌هاي تكفيري مي‌خواهند روي آنها فعاليت‌هاي عقلي دركي انجام دهند، شناسايي كرده و خوشبختانه بانك اطلاعاتي همه سمپات‌ها وجود دارد و تحت نظر هستند كه گول گروهك‌هاي تروريستي را نخورند.


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن