تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815645291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتادگی پلک تان را با این دستور به سرعت درمان کنید!!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: افتادگی پلک یکی از مشکلات پوستی است که به راحتی می توانید در منزل آن را درمان و این مشکل را حل کنید. با این ماده خوراکی به راحتی و به سرعت افتادگی پلک تان را درمان کنید.
یک درمان سریع برای افتادگی پلکافتادگی پلک ظاهر خسته ای در فرد  ایجاد می کند و باعث  می شود چشم کوچک به نظر بیاید. علت  های افتادگی پلک متعدد است از جمله تراکم سموم در پوست، کمبود خواب، استرس و پیری پوست. با این حال دلیل آن هر چه باشد می توان در عرض دو دقیقه آن را بر طرف کرد آن هم با استفاده از یک  سفیده  تخم مرغ. سفیده  تخم مرغ  سفت کننده پوست است و حالت ارتجاعی در آن ایجاد می کند. این قسمت از تخم مرغ حاوی ویتامین ها و پروتئین های زیادی است که پوست چشم را تغذیه می کند.اما روش استفاده از آن:_ ابتدا صورت را بشویید تا کاملا تمیز شود._ پنبه را به سفیده  تخم مرغ آغشته کنید.یک چشم را ببندید و با یک دست نگه دارید  تا پوست پلک کمی کشیده شود، سپس پنبه را روی پلک بکشید.این کار را با پلک دوم نیز انجام دهید.چشم ها را بسته نگه دارید تا سفیده  خشک شود.در این مرحله می توانید سفت شدن پلک را حس کنید.صورت را بشویید._ زمانی که  برای رفتن به مهمانی عجله دارید این یک راه فوری برای سفت کردن افتادگی پلک است._ این کار را به طور منظم انجام دهید  تا این مشکل رفع شود.   
related-icon_copy.jpg
  اگر می خواهید بیشتر بدانید :  نکاتی مهم راجع به جراحی پلک تمریناتی موثر برای کاهش افتادگی پلک_ دو انگشت خود را در دو طرف شقیقه ها قرار داده و کمی فشار دهید. بلافاصله چشم ها را باز و بسته کنید. این تمرین را 10بار تکرار نمایید._ صاف بنشینید و اول به روبه رو نگاه کنید. چشم ها را باز نگه داشته و بدون حرکت سر، به بالا و پایین نگاه کنید._ صاف بنشینید و به روبه رو نگاه کنید. درست همانند تمرین قبل، چشم ها را باز نگه داشته و بدون حرکت سر، به چپ و بعد به راست نگاه کنید._ صاف بنشینید و چشم ها را ببندید. در همین حالت بدون حرکت سر، اول به چپ و بعد به راست نگاه کنید.– محلی راحت مثل جلو آیینه را انتخاب کنید. انگشت اشاره را زیر دو ابرو قرار داده و به آرامی ابرو را به سمت بالا و مخالف استخوان ابرو بکشید. حالا پلک بالا را کمی پایین بیاورید. تا 5 بشمارید و پلک خود را ببندید. حالا پلک را باز کرده و تا ۶ بشمارید. این تمرین را 2 تا 3 دیگر هم تکرار نمایید.– انگشتان خود را روی شقیقه ها قرار داده و مختصری چشم ها را به سمت گوش ها بکشید. چشم ها را باز و بسته کنید.5 تا 10 بار سریعا این کار را انجام دهید._ یک موقعیت راحت را برای نشستن انتخاب کنید. چشم ها را باز کرده و به روبه رو نگاه کنید. حالا ابروها را بالا برده و همزمان، چشم ها را نیمه باز کنید. کمی صبر کنید و بعد با در گیر کردن ماهیچه های پلک و زیر ابرو، پلک ها را بالا ببرید.در مرحله دوم این تمرین ، باید بتوانید سفیدی چشم ها را بالای مردمک چشم ببینید. این تمرین را جلو آیینه به تدریج آنقدر تمرین کنید تا به آن عادت نمایید.10 بار این حرکت را انجام دهید.فراموش نکنید که یک شبه نمی توان با این تمرینات به نتیجه ایده ال دست یافت. بنابراین صبور باشید و با جدیت و اطمینان از بهبود تدریجی شرایط، تمرینات را دنبال کنید. 
related-icon_copy.jpg
  اگر می خواهید بیشتر بدانید :  درمان افتادگی پلك گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : mahsho.com / khorasannews.com  


مراقبت پوست
   زیر مجموعه: تناسب و زیبایی دسته: نحوه ی مراقبت از بدن 

بازدید: 34

منتشر شده در 1394/10/28  





1394/10/28
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن