تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمی از لوازم آرایشی بازار گیلان غیراستاندارد است


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان گفت: 50 درصد کالاهای آرایشی ـ بهداشتی موجود در بازار های گیلان غیراستاندارد است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد علی یوسفی با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون فروشگاه های لوازم آرایشی ـ بهداشتی گیلان بویژه در شهر رشت در چند مرحله بازرسی و نمونه برداری شد، افزود: نیمی از لوازم آرایشی ـ بهداشتی موجود در بازارهای گیلان غیراستاندارد است.
وی گفت: لوازم آرایشی ـ بهداشتی غیراستاندارد به صورت قاچاق وارد می شود.
وی افزود: بررسی ها نشان می دهد بیشتر این کالاها از کشورهای چین، تایلند، تایوان، ترکیه و پاکستان به کشورمان قاچاق می شود.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان اعلام کرد: براساس نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مصرف لوازم آرایشی ـ بهداشتی غیراستاندارد و بی کیفیت عامل بروز انواع بیماری های پوستی خطرناک است.
یوسفی از شهروندان خواست برای جلوگیری از قاچاق کالای کم کیفیت و حفظ سلامت خود هنگام خرید لوازم ـ آرایشی به علامت استاندارد برند کالا و علامت شرکت واردکننده توجه کنند.
وی گفت: ایرانی ها بعد از هندی ها، دومین مصرف کننده لوازم آرایشی ـ بهداشتی غیراستاندارد هستند. [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جام جم ]

دوشنبه ، ۲۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن