تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815561473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه دشمن در پسابرجام نفوذ در کشور از طریق انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به پروژه های استکباری گفت: دشمن پس از تلاش برای تاثیرگذاری بر مردم از طریق برجام و ناکامی در آن به دنبال نفوذ از طریق انتخابات است که خطر بزرگی برای کشور است وهمگان باید هشیار باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول ، همایش بزرگ نهضت روشنگری با حضور مدیران و مسئولان مدارس آموزش و پروزش ناحیه دزفول در این شهرستان برگزار شد.
شعبانعلی رمضانیان در این همایش با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اظهارداشت: همگان باید تمام سعی خود را برای راهنمایی مردم و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو به کار ببندند.
وی افزود: در انتخابات اسفندماه باید مردم را راهنمایی کنیم تا بتوانند با بصیرت نزدیکترین افراد را از نظر اندیشه به امام و رهبری برگزینند البته انتخاب برعهده مردم است اما با آگاهی بخشی می توانند فرد اصلح را به مجلس بفرستند.
مسئول بسیج فرهنگیان تاکید کرد:فردی که به دین تعهد ندارد و از ولایت فقیه تبعیت نمی کند نباید وارد مجلس شود ضمن اینکه فردی که وارد مجلس می شود باید راهش را از دشمن جدا کند و به دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی بپردازد.
وی با اشاره به راهبردهای آمریکا برای ادامه نفوذ خود بر دنیا گفت: براساس مطالعه موسسات تحقیقاتی آمریکا تنها راه سیطره آمریکا در منطقه و جهان اجرای چهار گام مهم است که یکی از مهم ترین آنها جلوگیری توان هسته ای جمهوری ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
برنامه دشمن در پسابرجام نفوذ در کشور از طریق انتخابات است






یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن