تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای کی‌روش چرا در مسیر المپیک به قطر باختی؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آقای کی‌روش چرا در مسیر المپیک به قطر باختی؟
شاید باید این سوال را بپرسیم؛
آقای کی‌روش چرا در مسیر المپیک به قطر باختی؟ این روزها خیلی از مسئولان شکست به قطر به جای صحبت کردن در مورد این دیدار در مورد کی‌روش حرف می زنند و از او انتقاد می‌کنند آن هم در حالی که وی مربی بزرگسالان است نه امید‌ها!


به گزارش فرهنگ نیوز، امروز برخی به جای صحبت کردن در مورد تیم خودشان، در مورد باخت خودشان از قطر در مورد کی‌روش حرف می‌زنند. یکی می‌گوید چرا رفت؟ دیگری می‌گوید چرا آمد؟ سومی از خوشحال نشدنش حرف می‌زند، دیگری می‌گوید چرا مشاوره نداد، بعدی فریاد می‌زند که چرا وقتی حبیب کاشانی آمد کی‌روش رفته بود؟

 اصالتا انگار کفاشیان کی‌روش را به قطر فرستاده بود تا هدف کاسه و کوزه ها قرار بگیرد و کار دیگری نداشته است. هیچکس هم این وسط نمی‌گوید اصلا چرا کی روش باید برای تیمی هورا بکشد که یک سال است از جانب آن‌ها تحقیر می‌شود؟

او که یک ایرانی نیست بی‌توجه باشد به کارگروه رقیب، او پرتغالی و حرفه‌ای است. خوشحالی هم نکند کار خاصی انجام نداده، کی‌روش ماسک که نباید به صورت بزند؟ او وقتی به آرژانتین باخت کی‌روشی نداشت که کاسه و کوزه را سر او بشکند، آرام و عصبانی به رختکن رفت و بعد هم در مورد بازی و آن شکست توضیح داد. کار بدی کرد البته بهتر بود در مورد موارد دیگری حرف می‌زد تا شکست از آرژانتین.

این وسط اما ما باید از کی روش بپرسیم که چرا در مسیر المپیک ریو به قطر باخته است؟ دیگران که پاسخ گو نیستند حداقل از او بپرسیم چون این روزها همه از کی‌روش حرف می‌زنند، شما چطور؟
 

منبع: مهر


94/10/27 - 17:07 - 2016-1-17 17:07:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن