تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج: همه باید پایبند قانون باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج:
همه باید پایبند قانون باشیم
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: همه باید پایبند قانون باشیم.

خبرگزاری فارس: همه باید پایبند قانون باشیم



محمدتقی ایرانی امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز درباره صلاحیت‌ نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از صبح امروز به صورت کتبی نظر این هیئت به کاندیداها اعلام شده است. وی تصریح کرد: بررسی و تایید صلاحیت نهایی نامزدهای انتخابات مجلس بر عهده هیئت نظارت است و در مورد چگونگی بررسی و تایید صلاحیت‌ها، هیئت اجرایی و ستاد انتخابات در این مرحله مسئولیتی نداشته است. معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: همانطور که از ابتدا نیز تاکید کردیم، ملاک عمل دولت و مدیران دولت در سراسر کشور قانون است و از روز نخست ثبت نام کاندیداها نیز ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کرج بر اجرای قانون تاکید ویژه داشت. ایرانی گفت: امروز هم تاکید می‌کنیم که ما تابع قانون هستیم و طبق قانون عمل می‌کنیم و انتظار داریم که کاندیداها و هواداران آنها نیز به همین شیوه عمل کنند. وی با اشاره به پیش‌بینی فرصت شکایت برای کاندیداهایی که صلاحیت آنها تایید نشده و یا صلاحیت آنها احراز نشده است در قانون انتخابات گفت: از کاندیدهایی که صلاحیت آنها تایید و یا احراز نشده، می‌خواهیم که طبق قانون عمل کرده و از فرصت شکایت و اعتراضی که قانون در اختیار آنها قرار داده است، استفاده کنند. فرماندار شهرستان کرج افزود: در این مرحله ستاد انتخابات کرج تنها منتقل کننده نظر هیئت نظارت به کاندیداها بوده و هیچگونه دخالتی در تایید و یا رد صلاحیت‌ها نداشتیم. ایرانی تاکید کرد: به طور قطع دستگاه‌های نظارتی و اجرایی به قانون عمل کرده و از نامزدها و هواداران آنها و رسانه‌ها نیز می‌خواهیم که تابع قانون باشند. وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر ضرورت ورود همه جریان‌های فکری در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری گفت: امیدواریم که عزیزان و دوستان ما هم سعی کنند که تنوع جریان‌های حاضر در انتخابات وجود داشته تا شاهد مشارکتی حداکثری در انتخابات باشیم.


94/10/27 - 16:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن