تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814961518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری گردشگری خراسان شمالی باید درآمدزا شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری
گردشگری خراسان شمالی باید درآمدزا شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی باید بیش از پیش به سمت درآمد زایی برود.

خبرگزاری فارس: گردشگری خراسان شمالی باید درآمدزا شود



به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجید پورعیسی عصر امروز در نشست با شماری از مدیران اظهار کرد: انتظار است تا به هر میزان که به بخش گردشگری یا صنایع دستی استان کمک می‌شود، متولیان امر، برابر با این کمک‌ها درآمدزایی برای استان داشته باشند. وی بیان داشت: بی گمان خراسان شمالی ظرفیت‌های بالایی برای توسعه گردشگری داشته که باید از این ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌های سرمایه گذاری بیش‌از‌پیش استفاده شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: لازم است تا به سمتی برویم تا با درآمد‌زایی هر چه بیشتر این بخش، این درآمدهای برای توسعه گردشگری هزینه و صرف شود. وی گفت: قرار گرفتن این استان در زمره 10 استان گردشگر‌پذیر از مطالبات رهبری بوده و باید در مسیر تلاش شود. پورعیسی بیان داشت: به طور قطع با توسعه بخش گردشگری استان شاهد افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان خواهیم بود. به گفته وی افزایش مدت ماندگاری گردشگری در استان منافع زیادی برای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی دارد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی همچنین بر افزایش درآمدهای شهرستان‌ها با اهتمام بیشتر فرمانداری‌ها تاکید کرد. وی بیان داشت: ضرورت دارد تا اعتبارتی که در اختیار شهرستان‌ها برای توسعه و عمران و آبادانی گذاشته می‌شود، بخشی هم از سوی فرمانداری‌ها به عنوان درآمد برای این منظور تامین شود. پورعیسی گفت: به طور قطع تمام اهداف مسئولان توسعه، پیشرفت استان و رسیدن خراسان شمالی به جایگاه خود در بخش‌های گوناگون است از این رو تلاش بیشتر مسئولان امر را می‌طلبد. استان خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان 867 هزار نفر جمعیت دارد.

94/10/26 - 19:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن