تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین تیراندازی با کمان تهران افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زمین تیراندازی با کمان تهران افتتاح شد
رئیس هیات تیروکمان استان تهران گفت: زمین تیراندازی با کمان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون تیروکمان افتتاح شد.

زمین تیراندازی با کمان تهران افتتاح شد
تقدیمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از افتتاح زمین تیراندازی با کمان استان تهران خبر داد و در این باره تصریح کرد: زمین تیراندازی با کمان استان تهران با حضور گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مسئولان فدراسیون تیراندازی افتتاح شد.


تیروکمان تهران به داشتن یک زمین اختصاصی تیرو کمان نیاز داشت و مجموعه‌ای که الان در اختیار گرفتیم در گذشته به صورت کارگاه ساختمانی بود که با حمایت‌های سازمان ورزش و جوانان تهران این زمین در اختیار هیات تیرو کمان استان قرار گرفت.


تقدیمی افزود: حدود 100 کماندار در زمان افتتاح این مجموعه حضور داشتند که رکوردگیری از آنها به عمل آمد. افتتاحیه این مجموعه قرار بود زودتر انجام شود اما به دلیل آماده نبودن زمین اندکی تاخیر داشت.


وی گفت: در برگزاری مسابقات تیروکمان هیات تهران ورزشکاران بسیاری شرکت می‌کنند اما یک زمین مناسب در اختیار نداشتیم که با افتتاح این مجموعه بخشی از مشکلات‌ ما برطرف شد.





۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن