تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813179779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان حمایت از مصرف کننده محصول زمان جنگ است!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر امروز: قائم مقام بازرگانی وزیر صنعت با بیان اینکه سازمان حمایت بر اساس شرایطی به وجود آمد که کشور وضعیت جنگی داشت و حضور و نقش دولت در اقتصاد را طلب می کرد، گفت: نقشی که این سازمان امروز می تواند ایفا کند با نقشی که ۳۰ سال پیش ایفا کرده به کلی متفاوت است.
به گزارش عصر امروز، مجتبی خسروتاج در گفت و گو با تسنیم، در خصوص موضع وزارت صنعت در خصوص سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: سیاست کلان دولت به این ترتیب است که قیمت گذاری ها به سمت کالاهای عمومی و انحصاری برود و اگر قیمت این کالاها رها یا آزاد باشند، باعث تضیع حقوق مصرف کننده می شود.
وی افزود: برای سال 95 نیز اقلام و خدماتی که قرار است مشمول قیمت گذاری شود بسیار محدود است که با دریافت مصوبه شورای اقتصاد اسامی آنها اعلام می شود.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه آیا شما فعالیت سازمان حمایت را قانونی می دانید یا خیر؟ گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در شرایطی به وجود آمد که کشور وضعیت جنگی داشت و حضور و نقش دولت در اقتصاد را طلب می کرد.
وی با بیان اینکه نقش امروز سازمان حمایت با زمان جنگ متفاوت است، افزود: در آن شرایط بسیاری از بنگاه های دولتی تولید و عرضه کننده کالا بودند و حضور این سازمان برای نظارت در سطح وسیع لازم بود، اما با افزایش تولید، به سمت خصوصی سازی حرکت و شرایط رقابتی را فراهم کردیم.
خسرو تاج خاطر نشان کرد: نقشی که سازمان ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت تحلیلی خبری عصر امروز ]

جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر امروز]
[مشاهده در: www.asremrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن