تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدیان: خداحافظی نمی‌کنم؛ بسکتبال زندگی من است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: احمدیان: خداحافظی نمی‌کنم؛ بسکتبال زندگی من است
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه بسکتبال زندگی‌اش است، اظهار کرد قصد خداحافظی از بسکتبال را ندارد.


کرم احمدیان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشحالم که پس از 16 شکست متوالی طعم برد را چشیدیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه یکی دو بازی  دیگر را هم ببریم و دست‌کم بتوانیم بین هشت تیم حاضر در پلی‌آف قرار بگیریم.


احمدیان ادامه داد: نیروی زمینی تیم پرتلاشی است که تا دقیقه 40 می‌جنگد. برای آن‌ها مهم نیست چقدر عقب باشند و بازی خود را ادامه می‌دهند. به همین دلیل بازی نوسان داشت. پیروزی در این بازی برای نیروی زمینی مهم بود اما برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت. به امید خدا بتوانیم استارت موفقیت‌های آینده را بزنیم.


وی با اشاره به بازی موثر آکینلولو آکینبالا، سنتر نیجریه‌ای شهرداری تبریز، افزود: آکینبالا امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و از او راضی هستیم. در مجموع تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت. 


کاپیتان نیروی زمینی درباره داوری دیدار تیمش برابر نیروی زمینی، گفت: من هرگز درباره داوری صحبت نمی‌کنم. چه ببریم، چه ببازیم داوران سوت خود را زده‌اند. 


احمدیان در پاسخ به این پرسش که آیا در پایان فصل از بسکتبال خداحافظی می‌کنید؟ توضیح داد: بسکتبال زندگی من است و در پایان فصل خداحافظی نمی‌کنم. امیدوارم بتوانم سال‌های آینده هم بسکتبال بازی کنم.  





۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن