تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر کس که در جوانی قرآن بخواند قرآن با گوشت و پوست او آمیخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان گفت: محفل انس با قرآن روستائی در روستای اسفندان و محفل شهری در مسجد جامع شهر کمیجان برگزار شود، همچنین مقرر شد شورای هیئات مذهبی جوایزی جهت قدردانی از قاریان شهرستان تهیه کرده و در دهه فجر اهدا کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سلام کمیجان ، حجت الاسلام فیروزجائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: جلسه کمیته قرآن دهه فجر با حضور اعضای این کمیته در محل اداره تبلیغات اسلامی کمیجان برگزار شد.
وی افزود: در دهه فجر دو محفل انس با قران کریم در شهرستان برگزار می شود که نیازمند همکاری وحمایت همه اعضا ء کمیته قرآنی است تا یک برنامه خوب و منظم در شهرستان اجراء شود.
فیروزجائی در ادامه گفت: محفل انس با قرآن روستائی در روستای اسفندان و محفل شهری در مسجد جامع شهر کمیجان برگزار شود، همچنین مقرر شد شورای هیئات مذهبی جوایزی جهت قدردانی از قاریان شهرستان تهیه کرده و در دهه فجر اهدا کنند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری محفل انس با قرآن گفت: هر چند قرآن این کتاب آسمانی را می توان در منازل نیز قرائت کرد اما به حکم اینکه یَدُ الله مَعَ الجَماعة است، قرائت آن بطور دسته جمعی و در مساجد قطعاً عنایات الهی را بدنبال خواهد داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان خاطرنشان کرد: مردم محترم شهرستان به خصوص جوانان عزیز سعی کنند تا در این محافل ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
هر کس که در جوانی قرآن بخواند قرآن با گوشت و پوست او آمیخته می شود



هر کس که در جوانی قرآن بخواند قرآن با گوشت و پوست او آمیخته می شود






جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن