تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814784278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید هیئت کارشناسی کشاورزی پاکستان از بیت تاریخی امام (ره) در خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازدید هیئت کارشناسی کشاورزی پاکستان از بیت تاریخی امام (ره) در خمین هیئت کارشناسی کشاورزی پاکستان از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین بازدید و به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي ساعت 10:27

خبرگزاری پانا+ بازدید هیئت کارشناسی کشاورزی پاکستان از بیت تاریخی امام (ره) در خمین

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مسئول این هیات 20 نفره پاکستانی در این بازدید اظهار داشت: سادگی و فضای معنوی این بنای تاریخی روایتی از نوع شخصیت ساکنان آن دارد و ساده زیستی امام خمینی (ره) به عنوان رهبر جمهوری اسلامی و محبوبیت ایشان در بین ملت ایران نیز برخاسته از این ویژگی شخصیتی است.
فداحسین افزود: شخصیت وارسته امام خمینی(ره) تنها در روش زیست ساده وی نیست بلکه نوع نگاه و اندیشه آن حضرت در خصوص مسائل مختلف نیز در زمان خود برجسته بود و نام این رهبر فقید را برای همیشه در قلب مسلمین ستم دیده جهان جاودانه کرد و جزء یکی از رهبران تحول ساز، همواره مطرح خواهد بود.
کشاورزی پاکستان به منظور شرکت در دوره های ترویجی به استان مرکزی سفر و از برخی پروژه‌ها و طرح‌های جهاد کشاورزی شهرستان خمین بازدید کردند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن