تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804074580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد جای خالی سریال‌های کودک و نوجوان در تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس عنوان شد
جای خالی سریال‌های کودک و نوجوان در تلویزیون
یک نویسنده آثار کودک گفت: ما مدام به این فکر هستیم که بزرگترها را سرگرم کنیم و به فکر گروه سنی کودک و نوجوان نیستیم و متاسفانه همه برنامه‌های ما به این سمت رفته است.

خبرگزاری فارس: جای خالی سریال‌های کودک و نوجوان در تلویزیون



علی خودسیانی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ تمام قسمت‌های سریال «هنارس» به نگارش درآمده است، اما به این دلیل که چهار سال پیش نوشته شده است،اگر قرار باشد با موافقت رسمی از سوی مسئولین روبرو شود، می‌بایست بروز شود. وی ادامه داد:‌ تا مراحلی این سریال را پیش بردیم و به این دلیل که هنوز منتظر هستیم، نتوانستیم این ریسک را پذیرفته و وارد مرحله انتخاب بازیگران شویم. این نویسنده درباره کمبود و یا حتی نبود سریال‌هایی در ژانر کودک و نوجوان نیز گفت:‌ نبود سریال‌هایی در ژانر کودک و نوجوان واقعا برایم آزار دهنده است و ناراحتم. سوالی از مسئولین دارم و آن این است که چون شبکه دو دیگر شبکه کودک و نوجوان نیست، پس دیگر نباید برای این رده سنی سریالی را بسازد؟! و باید چه چیزی را برای این گروه سنی پخش کنند؟! وی افزود:‌این یک نگرش نادرست است که الان در برخی برنامه‌ها از حضور بچه‌ها به عنوان رنگ‌آمیزی صحنه استفاده می‌شود و به نوعی نگاه سو استفاده آمیز به بچه‌ها در آثار نمایشی می‌شود و هیچگاه نقش عمده و اصلی را در سریال‌هایمان ندارند و نه درباره کودک و نه برای کودک می‌سازیم. خودسیانی در ادامه با اشاره به جایگزینی سریال‌های بزرگسال به جای آثار کودک و تاسیس شبکه کودک نیز بیان داشت:‌ شبکه کودک که چندین ماه است پخش آزمایشی خود را شروع کرده و چارت رسمی ندارد، همچنین اینکه تا یک شبکه راه اندازی شود و مدیر آن روی کار آید و شروع به تولید برنامه کنند، زمان زیادی لازم است.در ادامه عدم حضور و فعالیت رسمی شبکه کودک و نوجوان به این معنی نیست که بگوییم همه تولیداتمان باید برای بزرگسالان باشد. مگر در همه خانواده‌ها همه افراد بزرگسال هستند و دیگران خوراکی نمی‌خواهند؟! که به این راحتی از سریال‌هایمان حذف شده‌اند. وی در همین زمینه خطاب به مسئولین صدا و سیما گفت:‌ معتقدم مدیران ما باید کمی نگاهشان را تغییر دهند، ما مدام به این فکر هستیم که بزرگترها را سرگرم کنیم و به فکر گروه سنی کودک و نوجوان نیستیم و متاسفانه همه برنامه‌های ما به این سمت رفته است. این نویسنده ادامه داد:‌ما مهمترین نسل‌مان را از برنامه سازی حذف کردیم آنهم در شرایطی که باید برای این گروه سنی خوراک مناسبی را در سنی که آنها در آن قرار دارند،‌مهیا کنیم و به عقیده من بهتر است تا یک شبکه سراسری برای کودک و نوجوان راه اندازی کنیم. نویسنده سریال «دنیای شیرین دریا» درباره سختی کار در این ژانر و با اشاره به اسپانسرهایی که به سمت کارهای کودک می‌روند، بیان داشت:‌ اسپانسرها نیز به سمت کارهایی می‌روند که مخاطب خود را بدست آورده است و بنا به حضور برخی از بازیگران،هزینه خاصی می‌کنند. وی با اشاره به برنامه «محله گل و بلبل» گفت:‌در این برنامه‌ بودجه زیادی صرف حضور برخی از بازیگران طنز می‌شود و به نام برنامه کودک به خورد مخاطب کودک و نوجوان می‌دهند که نتیجه هم به نفع این گروه سنی از مخاطب نخواهد بود و تمام خاله و عموها یک دوره دارند و بعد از ده سال دیگر جذابیتی برای مخاطب این سن ندارند.

94/10/22 - 13:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن