تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«همپرواز» به شبکه یک می آید + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نخستین فیلم بلند سلمی بابایی در مقام کارگردانی با نام »همپرواز» جمعه این هفته ساعت 16 پخش می شود.


تصویر «همپرواز» به شبکه یک می آید + عکس


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سلمی بابایی که تهیه کننده همپرواز نیز هست، معرفی شهدا و جانبازان کمتر مطرح شده نیروی هوایی به مردم را از اهداف اصلی ساخت این فیلم دانست و اظهار داشت: این فیلم تلویزیونی 95 دقیقه ای درباره خلبان جانباز محمد غلامحسینی است که در دوران دفاع مقدس و پس از سقوط هواپیما در منطقه کردستان، بدست دموکرات ها افتاد و به درجه جانبازی نایل شد. وی با اشاره به اینکه گفتار متن این فیلم با صدای پرویز پرستویی است، یادآور شد: داستان این تله فیلم براساس واقعیت بوده و همه اسامی و افراد حقیقی هستند. پیشتر مجموعه مستند - نمایشی آخرین پرواز که درباره زندگی شهید بیژن بیک محمدی بود به کارگردانی و تهیه کنندگی سلمی بابایی از شبکه دو به روی آنتن رفته بود. گفتنی است مجموعه تلویزیونی همپرواز در هفت قسمت40 دقیقه ای تولید شده که زندگی شهدا و جانبازان نیروی هوایی ارتش را به صورت داستانی به تصویر کشیده است.

قرار است مجموعه پنج قسمتی دهه اول اسفند ماه از شبکه یک سیما پخش شود. بازیگران: حسن جوهرچی، سعید زارعی، ابوالفضل همراه، محمدرضا غیاث آبادی، سلمان فرخنده، نسا اصلانی، مهرداد بنکداری، ابراهیم سعدالهی، ماشاالله وروایی، ترانه امینی و افشین زعیماز بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

سایر عوامل فیلم تلویزیونی همپرواز عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان سلمی بابایی، مجری طرح ونداد دوشن، مدیرتولید و برنامه ریز محمد شریفی، نویسنده و مشاورکارگردان ونداد دوشن، مدیر تصویر برداری جعفر براتی مهر، تدوین احسان لهراسبی، منشی صحنه افسانه شیخی، صدابردار جعفر علیان، طراحی و ترکیب صدا احسان افشاریان، طراح صحنه و لباس مرجان صفابخش، طراح گریم سیدجلال موسوی و عکاس پوپک خواجه امیری.

-

-

-







یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 12:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن