تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصور یک بیمارستان فوق تخصصی و زندگی نباتی مادر ۵۷ ساله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری آنا: تزریق یک آمپول توسط پرستار شیفت شب بیمارستانی فوق تخصصی در شمال شهر تهران، منجر به ایست قلبی و تنفسی یک زن ۵۷ ساله می شود و در نهایت نبود متخصص بیهوشی بر بالین بیمار و نبودن مسئول اورژانس فاجعه ای را رقم می زند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا به نقل از ایلنا، ماجرا خیلی ساده شروع شد؛ مادری ۵۷ ساله که دچار سرگیجه و سردرد شده، نیمه شبِ ۴ تیرماه ۹۴ با پای خود به بیمارستانی فوق تخصصی در شمال پایتخت مراجعه می کند.... پرستار شیفت شب حاضر در اورژانس بیمارستان، دارویی به اسم «میدازولام» را که دارای اثراتی همچون ضد اضطراب، آرام بخش، ضد تشنج و شل کننده عضلانی و بیشترین عارضه جانبی آن نیز درحین بیهوشی و جراحی؛ افت فشارخون و سرعت تنفس است، با دوز بالا به این فرد تزریق می کند که در نتیجه، زن ۵۷ ساله نه تنها از سر درد و سرگیجه رهایی پیدا نمی کند، که ناگاه دچار ایست قلبی و تنفسی می شود... در این شرایط که لزوم حضور متخصص بیهوشی برای بیمار به شدت احساس می شود تا عملیات احیا را بر روی فرد انجام دهد، مشخص می شود که این بیمارستان «فوق تخصصی» فاقد چنین متخصصی است!
تاسف بار تر اینکه مسئول اورژانس ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ]

دوشنبه ، ۲۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری آنا]
[مشاهده در: www.ana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن