تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804627881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
برگزیدگان نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران معرفی شدند
نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران با معرفی نفرات برگزیده و بزرگداشت کیومرث مرادی به پایان در این مجموعه پایان یافت.

خبرگزاری فارس: برگزیدگان نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران معرفی شدند



به گزارش خبرگزاری فارس، در اختتامیه نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران؛ میلاد نیک آبادی دبیر جشنواره ضمن تشکر از کلیه ی گروه های شرکت کننده و کمپانی تئاتر باران که جشنواره را حمایت کردند تئاتر حرفه ای محصول تئاتر دانشگاهی دانست و گفت: معرفی نسل جوان به بدنه تئاتر حرفه‌ای در کنار تشویق و حمایت از تئاتر دانشگاهی رویکرد اصلی این جشنواره است. در این مراسم که با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، مدیر مرکز تئاتر مولوی،رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار شد از «کیومرث مرادی» به پاس حضور موفقش در عرصه آموزش و صحبت های نادر برهانی مرند و پانته آبهرام تقدیر به عمل آمد. در ادامه ویدیویی از کیومرث مرادی و پیامش به نخستین هفته تئاتر دانشگاهی پخش شد که وی ضمن تشکر از برگزاری این مراسم گفت: هفته تئاتر دانشگاهی باران، هفته ارزشمندی است، نه شاید به خاطر کشف استعداد که خود این امر هم بسیار ارزشمند است بلکه بیشتر به خاطر فرصتی که یک دانشگاهی پیدا می کند تا خود را جدی محک بزند و تجربه أندوزی کند. این هفته که هر بار به یک دانشگاه اختصاص دارد فرصتی است برای دیدن و گفت و گو کردن. مشارکت معلم ها و دانشجویان ای کاش در این هفته بیشتر و بیشتر باشد تا با دیدن یکدیگر تلاش برای درک بیشتر از جهان نمایشی پیدا کنند. و به خصوص معلم ها بیشتر دانشجویان و آیندگان را به خوبی ببینند. در آیین اختتامیه نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران که کارگردانی آن را رضا بهاروند و طراحی صحنه را سعید حسنلو به عهده داشت؛ فارغ التحصیلان موفق دانشکده هنر و معماری نظیر محمد مساوات،فرناز رهنما، مرتضی میرنتظمی،ساناز بیان، امیرحسین دوانی و.. اهدای جوایز را به عهده داشتند. مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی گفت: خیلی خوشحالم که من هم دانش آموخته هنر و معماری هستم و به عنوان یک دانشجو تاسف می خورم که چرا خیلی از ظرفیت های دانشگاه های هنر خاک می خورد و قرار نیست که این تالارها در اختیار اجرای عموم دانشجویان قرار بگیرد. وی در ادامه افزود: باید از مجموعه تئاتر باران به پاس برگزاری هفته تئاتر دانشگاهی قدردانی کرد که حامی این نسل هستند. بپذیریم که اتفاق جدیدی در راه است و این نسل هستند که رویای آینده جامعه هنری ما را می سازند. اداره کل هنرهای نمایشی نیز به دو اثر برگزیده این جشنواره که در بخش به علاوه جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می رود هدایایی اهدا خواهد کرد. شفیعی با بیان اینکه در ارزیابی دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از بین 78 نمایش صحنه ای حاضر  حدود 38نمایش کارگردان هایی بین رده های سنی20تا35سال دارند افزود:این اتفاق جدیدی است که در تئاتر ما شکل گرفته است و آینده ی بهتری را تئاتر ما با این ظرفیت تجربه می کند.  پس از آن برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره در دو بخش نمایشنامه خوانی و اجرای صحنه ای توسط مجید نوروزی که اجرای مراسم را بر عهده داشت معرفی شدند. برگزیدگان بخش اجرای صحنه ای هفته تئاتر دانشگاهی باران
بخش کارگردانی:
هیات داوران در این بخش با تقدیر از میلاد فرج زاده برای کارگردانی نمایش «الجزایر»، صادق ذوقی را برای کارگردانی نمایش «امپرسیون جیغ بنفش» انتخاب کردند.
 بازیگری مرد
مهدی مشهدی کاظمی برای بازی در دو نمایش «ماشینیست» که نویسندگی و کارگردانی آن را نیز خود بر عهده داشت و «زمین صفر» به نویسندگی و کارگردانی ماهانا نریمانی، جایزه بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد.
هیات داوران بهراد سلاح ورزی را هم برای بازی در نمایش «الجزایر» شایسته تقدیر اعلام کرد.
 بازیگری زن
در میان بازیگران زن شرکت کننده در هفته تئاتر دانشگاهی باران، شیرین صفایی برای بازی در نمایش «من یه قهوه می خوام یا ...» به نویسندگی و کارگردانی فرانک فروتن، به عنوان بهترین بازیگر زن معرفی شد و از سوزان قربانی برای بازی در نمایش «ملکه زیبای لی نین» به نویسندگی مارتین مک دونا و کارگردانی رضا جعفر مدار، تقدیر به عمل آمد.
 نمایشنامه نویسی
میلاد فرج زاده برای نمایشنامه «الجزایر»، به عنوان برگزیده بخش نمایشنامه نویسی از سوی هیات داوران شناخته شد؛ فرانک فروتن نیز برای نمایشنامه «من یه قهوه می خوام یا ...» مورد تقدیر قرار گرفت.
نمایش های برگزیده برای اجرا در بخش به علاوه جشنواره تئاتر فجر
از میان هفت نمایش بخش صحنه ای هفته تئاتر دانشگاهی باران، دو نمایش « امپرسیون جیغ بنفش» به کارگردانی صادق ذوقی و «الجزایر» به کارگردانی میلاد فرج زاده، در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه می روند و با حمایت کمپانی تئاتر باران در سال 95 در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

برگزیدگان بخش نمایشنامه خوانی هفته تئاتر دانشگاهی باران
خوانش‌گر مرد
محسن علی محمدی برای خوانش نمایشنامه «میرآب» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه عقیلی، بهترین خوانش گر مرد شناخته شد و از جواد اسماعیلی هم برای خوانش همان نمایشنامه از سوی هیات داوران تقدیر به عمل آمد.
خوانش گر زن
هیات داوران نیکان راست قلم را برای خوانش نمایشنامه «دو نقطه خط صاف» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا کاظمی به عنوان بهترین خوانش گر زن انتخاب کردند؛ فرزانه محجوبی نیز برای نمایشنامه خوانی نمایش «آس» مورد تقدیر قرار گرفت.
 نمایشنامه نویسی
کیمیا کاظمی برای نوشتن نمایشنامه «دو نقطه خط صاف» برگزیده بخش نمایشنامه نویسی هفته تئاتر دانشگاهی باران شناخته شد؛ این نمایشنامه در سال 95 توسط کمپانی تئاتر باران ، تولید و اجرا می شود.
هفته تئاتر دانشگاهی باران، نخستین جشنواره خصوصی تئاتر دانشگاهیان است که به منظور تشویق نسل جوان و معرفی آنان به بدنه تئاتر حرفه ای کشور برگزار می شود.
در این هفته، اثر برگزیده هر بخش از سوی کمپانی تئاتر باران حمایت می شود و در سال 1395 اجرای عمومی خواهد داشت؛ همچنین به عنوان اثر منتخب در بخش «به علاوه جشنواره تئاتر فجر» روی صحنه می رود.
نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران به دبیری میلاد نیک آبادی 12 دی ماه 94 با نمایش «ملکه زیبای لی نین» در بخش صحنه ای، و «تجربه های اخیر» در بخش نمایشنامه خوانی افتتاح شد.
در این هفته 13 گروه نمایشی از دانشکده هنر و معماری در دو بخش یادشده روی صحنه رفتند و شب گذشته 19 دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان دادند.
در آیین اختتامیه هفته تئاتر دانشگاهی باران از کیومرث مرادی، کارگردان و استاد تئاتر دانشکده هنر و معماری، نیز تقدیر شد.


94/10/20 - 15:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن