تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار رشت خبر داد توزیع 350 هزار نهال صنوبر رایگان در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار رشت خبر داد
توزیع 350 هزار نهال صنوبر رایگان در رشت
فرماندار رشت از توزیع 350 هزار اصله نهال صنوبر رایگان در راستای تامین مواد اولیه شرکت‌های صنایع چوب شهرک صنعتی سفیدرود در روستاهای این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: توزیع 350 هزار نهال صنوبر رایگان در رشت



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عیسی مهدوی ظهر امروز در جلسه تمهیدات هفته درختکاری در این شهرستان اظهار کرد: شرکت‌های صنایع چوب در شهرک صنعتی سفیدرود رشت در راستای تحقق اهداف خود مبنی بر تامین مواد اولیه طرح واگذاری رایگان نهال در روستاهای این شهرستان را ارائه کردند. وی ادامه داد: شرکت‌های صنایع چوب در قالب طرح مذکور متعهد به خرید تضمینی درختان به ثمر رسیده هستند و براین اساس شرکت‌های سلولزی آمادگی توزیع سالانه دو میلیون اصله نهال بین روستائیان در گیلان را دارند. فرماندار رشت از توزیع 350 هزار اصله نهال صنوبر رایگان در راستای تامین مواد اولیه شرکت‌های صنایع چوب شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و افزود: گسترش فرهنگ درختکاری و احیای فضای سبز در قالب طرح مذکور تحقق پیدا می‌کند ضمن اینکه می‌تواند منبع درآمد مناسبی برای روستائیان باشد. مهدوی با بیان اینکه کاشت نهال صنوبر در حاشیه رودخانه‌ها، اراضی و باغ‌های کشاورزی انجام می‌شود، بیان کرد: حاشیه معابر روستایی از نقاط مورد نظر در کاشت نهال صنوبر است. وی خواستار اعلام نیاز روستائیان در بخش‌های مختلف شهرستان رشت توسط دهیاران شد و تصریح کرد: تحویل و توزیع نهال صنوبر رایگان از طریق دهیاران انجام می‌شود. فرماندار رشت، کاشت نهال صنوبر در حاشیه رودخانه سفیدرود را از طرح‌های مورد بررسی عنوان کرد و گفت: درختکاری در حفظ حریم رودخانه‌ها تاثیرگذار است. مهدوی با اشاره به اینکه نهال رایگان صنوبر توزیع شده توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی بیمه می‌شود، خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی رشت آماده‌سازی اراضی کشاورزان برای کاشت نهال صنوبر را انجام می‌دهد. وی به فعالیت دو سرمایه‌گذار در صنایع سلولزی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: گروه صنعتی آرین تخته و در قالب سه شرکت در زمینی به مساحت 30 هکتار فعالیت خود در شهرک صنعتی سفیدرود را آغاز کرده است. فرماندار رشت تامین مواد اولیه صنایع سلولوزی را نیازمند درختکاری در مساحت بسیاری خواند و اظهار کرد: نهال‌های صنوبر توزیع شده پس از به ثمر رسیدن به صورت تضمینی از طرف شرکت مذکور خریداری می‌شود. مهدوی، ابتدای بهمن ماه امسال را زمان توزیع نهال صنوبر رایگان در بخش‌های مختلف شهرستان رشت اعلام کرد.

94/10/20 - 15:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن