تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814956392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات ۲۸ میلیون تن کالا از مرز زمینی و آبی


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری از صادرات ۴۳ میلیون و ۳۳۰ تن کالا از ابتدای امسال تا پایان آذر خبر داد و گفت:در این مدت ۲۸.۲میلیون تن کالا از مرزهای زمینی و آبی وارد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فرامرز مداح افزود: از مجموع کالاهای صادر شده، 5 میلیون و 60 هزار تن کالا از طریق مرزهای جاده ای از کشور خارج و میزان یک میلیون و 139 هزار تن از مرزهای جاده ای به کشور وارد شدند.
وی با اشاره به این که از مجموع واردات و صادرات سهم جاده 9 درصد و سهم دریا 91 درصد بوده است، تصریح کرد: از میان مرزهای جاده ای کشور، مرز بازرگان با سهم 61 درصدی فعال ترین مرز در زمینه واردات کالا به کشور به شمار می رود. پس از آن مرزهای آستارا و میرجاوه با 17 و 9 درصد در رده های بعدی قرار دارند.
وی افزود: عملکرد مرزهای جاده ای در زمینه صادرات کالا از کشور نشان می دهد، مرز بازرگان با 21 درصد در رده نخست و پس از آن مرزهای میلک با 17درصد و دوغارون با 11 درصد قرار دارند.
وی با بیان این که سهم کامیون های ایرانی در صادرات کالا 63درصد و در جابجایی واردات کالا 39 درصد بوده است، افزود: از مجموع کالاهای صادر شده بیشترین میزان به کشورهای افغانستان و ترکیه و از مجموع کالاهای وارد شده بیشترین میزان از کشورهای ترکیه و آذربایجان بوده است. تعداد 271 هزار نفر توسط 34 هزار دستگاه وسیله نقلیه ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جهان نیوز ]

یکشنبه ، ۲۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن