تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ایران اعتراضات خود را از راه های قانونی اعلام می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مردم ایران اعتراضات خود را از راه های قانونی اعلام می کنند امام جمعه شهرستان صومعه سرا با تقبیح حمله به سفارت عربستان گفت: مردم ایران اسلامی، همواره اعتراض و نفرت خود از سیاست های استکبار را از راه های قانونی اعلام می کنند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي ساعت 14:19

خبرگزاری پانا+اعتراض

 به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا با تسلیت شهادت شیخ نمر باقر النمر افزود: این شهید مبارز، کارش انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکر نسبت به ظلم های وارده به مردم بود .
وی ادامه داد: انقلاب های بزرگ نشان داده اند که خون مظلومان، اثرگذار خواهد بود و دامن مستکبران را خواهد گرفت.
امام جمعه شهرستان صومعه سرا گفت: عربستان از شکست های خود در منطقه خشمگین است و بر همین اساس، دست به چنین اقدام ناپسندی زده است .
وی یادآور شد: مسلمانان جهان امروز در برابر جنایت علیه اسلام وظیفه سنگینی دارند و باید در مقابل جنایت ها بایستند.
حجت الاسلام صدیقی با نادرست خواندن حمله به سفارت عربستان در تهران و به آتش کشیده شدن کنسولگری این کشور در مشهد گفت: مردم ما همیشه از راه های قانونی، اعلام نفرت خود را از اسلام ستیزی بیان می کنند.
وی انتخابات اسفندماه را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: امام خمینی، انتخابات را حق مردم و رهبر معظم انقلاب، رأی مردم را حق الناس دانسته اند و از این رو، انتخابات و حضور پر شور در آن تعیین سرنوشت محسوب می شود.
مردم شهرستان صومعه سرا بعد از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی، جنایات آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر را محکوم کردند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن