تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802966930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای دوازدهمین سال متوالی رتبه اول پژوهشی درکشور کسب نمود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای دوازدهمین سال متوالی رتبه اول پژوهشی درکشور کسب نمود استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این دانشگاه برای دوازدهمین سال متوالی جایگاه نخست پژوهشی خود را در بین دانشگاه های هم تراز حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ،دكتر سيد كمال صولتي افزود: هر ساله بر اساس ارزيابي معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي، رتبه بندي پژوهشي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور اعلام مي گردد كه خوشبختانه اين دانشگاه امسال نيز موفق به كسب رتبه برتر گرديد.
به گفته وي، دانشگاه علوم پزشكي شهركرد با كسب امتياز۲۵/۱۰۵۲۹ رتبه يازدهم دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور به استثناي دانشگاه هاي تيپ يك و رتبه نخست دانشگاه هاي تيپ سه را از آن خود كرد.
دكتر صولتي با اشاره به جايگاه خوب فعاليت هاي پژوهشي در دانشگاه علوم پزشكي استان از اختصاص ۴۹/۲ درصد كل بودجه اين دانشگاه به امور پژوهشي خبر داد و افزود: علي رغم توجه ويژه مسئولين به اين حوزه همچنان كمبود و محدوديت منابع مالي ملموس به نظر مي رسد.
وي با بيان اينكه، رتبه پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي استان حتي از رتبه برخي دانشگاه هاي تيپ دو نيز بالاتر و رشد فعاليت هاي پژوهشي قابل توجه تر مي باشد افزود: اين درحالي است كه بودجه پژوهشي اختصاص يافته اين دانشگاه از بسياري از دانشگاه ها كمتر و اختلاف آن قبل توجه مي باشد.
معاون پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، فعاليت هاي پژوهشي صورت گرفته در دانشگاه را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: تعداد مقالات منتشر شده با همكاري كشورهاي خارجي در سال گذشته ۱۰ مورد بوده است .
دكتر صولتي، در ادامه ، تعداد مقالات استخراج شده از پايان نامه ها را در سال ۹۳، ۹۹ مورد اعلام كرد و افزود: كل مقالات منتشر شده در اين سال نيز به ۴۶۱ مورد مي رسد كه ۲۵۱ مورد از آن درمجلات خارجي منتشر شده است.
وي گفت: همچنين ، تعداد موارد ارجاع شده به مقالات دانشگاه ۸۱۰ مورد و تعداد مقالات ارائه شده در همايش هاي داخلي و خارجي و بين المللي به ترتيب ۱۸۰ و ۱۰۰ مورد بوده است.
به گفته وي، تاليف ۶ مورد كتاب ، چاپ ۸۶ مقاله ISI و ۹۲ مورد مقاله pubmed بخشي ديگر از فعاليت هاي معاونت تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي شهركرد مي باشد.
وي گفت: همچنين مركز تحقيقات گياهان دارويي اين دانشگاه در بين ۱۴۵ مركز تحقيقات علوم پزشكي در سطح كشور رتبه هفتم و مركز تحقيقات سلولي و مولكولي نيز رتبه ۳۵ را در سال گذشته كسب كرده است.
وي تصريح كرد: در سال جاري نيز دانشگاه علوم پزشكي شهركرد با توجه به حجم و كيفيت فعاليت هاي صورت گرفته در بين دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي بعنوان دستگاه برتر در حوزه پژوهش معرفي شد.
دكتر صولتي، كسب رتبه دوم در برپايي غرفه در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي همزمان با هفته گراميداشت پژوهش از سوي ستاد هفته پژوهش استان وكسب H_Index ۲۵ در بين دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور را از ديگر موفقيت هاي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در حوزه پژوهش عنوان كرد.
دكتر صولتي افزود تعداد ۱۴ مقاله از مقالات اين دانشگاه در ۲۵% برتر مجلات هر رشته(Q۱) بر اساس شاخص SJR به چاپ رسيده اند. همچنين طبق پايگاه استنادي Scopus در سال ۲۰۱۴ تعداد كل استنادات به مقالات اين دانشگاه ۱۱۱۰ بوده است و حدود ۹۰% از مقالات منتشر شده اين دانشگاه در سال ۲۰۱۴ بطور متوسط يك ارجاع در همان سال داشته اند.
وي با اشاره به سايت هاي تشويقي دانشگاه براي انجام فعاليت هاي پژوهشي هم پاي با ساير فعاليت هاي آموزشي و بهداشتي و درماني افزود: ضمن تجليل از پژوهشگران در حوزه هاي كاركنان، دانشجويي و اساتيد حمايت هاي خوبي نيز از طرح هاي پژوهشي ارائه شده بعمل مي آيد.
وي، ارتقاء كمي و كيفي تحقيقات با تاكيد بر فناوري و توليد محصول را از برنامه هاي پيش بيني شده در حوزه فعاليت هاي پژوهشي دانشگاه برشمرد و افزود: ثبت اختراعات بيشتر، اهميت به كيفيت پژوهش ، لحاظ كردن H_Index و Citation در حق التشويقهاي محققين و افزايش ورود شركت هاي دانش بنيان و تشكيل هسته هاي فناور از جمله اهداف پيش روي معاونت تحقيقات دانشگاه علوم پزشكي شهركرد مي باشد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 19 دی 1394 - 10:28:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن