تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل سعود با اعدام شیخ نمر درصدد جبران شکست های خود است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: آیت الله سید محمد موسوی گفت: اقدامات جنایت کارانه آل سعود در کشتار حجاج در سال ۶۶ و حج امسال، بی احترامی نسبت به حجاج ایرانی، راه انداختن جریان تکفیری در عراق، سوریه و یمن و اعدام شیخ نمر بخشی از تلاش آن ها برای جبران شکست سیاست های خود در برابر قدرت گرفتن ایران است که به زودی منجر به سرنگونی این رژیم خواهد شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خطب شکن ، امام جمعه ی آران و بیدگل در ابتدای خطبه ها با دعوت همگان به تقوا، به دیدار اعضای شرکت کننده در همایش ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و به تشریح محورهای بیانات ایشان پرداخت.
آیت الله سید محمد موسوی توجه به اهمیت نماز جمعه در سخنان اخیر رهبر انقلاب را خواستار شد و عنوان کرد: ایشان نماز جمعه را یک وظیفه شرعی دانستند که قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت است و باید در آن بازشناسی و مهره شناسی نیروها و برنامه های جنگ جویان تشریح شود.
وی در تبیین معنا و مفهوم نامگذاری قرارگاه برای نماز جمعه در بیانات رهبری تصریح کرد: قرارگاه به جایی گفته می شود که قرار است یک عملیات نظامی علیه دشمن انجام پذیرد و یا در برابر هجوم دشمن برای دفاع آرایشی نظامی گرفته شود.
آیت الله موسوی افزود: تعبیر رهبر انقلاب از نماز جمعه به قرارگاه بدین معناست که نماز جمعه مرکز دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و مسلمانان در این نماز با آرایش شرعی، فقهی، علمی و عملی با دشمن مقابله می کنند.
وی در ادامه وظایف خطیب جمعه در اداره این قرارگاه را برشمرد و ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
آل سعود با اعدام شیخ نمر درصدد جبران شکست های خود است






جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن