تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد/ اهدای جایزه ویژه عمار به فرج الله سلحشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برگزیدگان ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد/ اهدای جایزه ویژه عمار به فرج الله سلحشور
در آیین اختتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برگزیدگان بخش‌ های برنامه تلویزیونی، مسابقه انیمیشن، داستانی معرفی و تقدیر شدند.


به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیین اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار با قرائت قرآن توسط  فاطمه دختر 7 ساله شهید مدافع حرم و رزمنده جبهه مقاومت، شهید مصطفی صدر زاده آغاز شد.


بنابرین گزارش، فاطمه صدر زاده دختر شهید صدر زاده (از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) و رزمنده جبهه مقاومت)، حافظ چهار جزء قرآن است و سوره اعلی را در اختتامیه جشنواره عمار قرائت کرد.


در آیین اختتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برگزیدگان بخش‌ های برنامه تلویزیونی، مسابقه انیمیشن، داستانی معرفی و تقدیر شدند.


برگزیدگان بخش‌های «برنامه تلویزیونی»
بنابرین گزارش، هیئت داوران در بخش «برنامه تلویزیونی»، ضمن تقدیر از آقای محسن مقصودی برای تهیه کنندگی برنامه تلویزیونی «ثریا» و آقای محمود بابایی برای تهیه کنندگی برنامه تلویزیونی «مهربانو» و آقای محمدرضا شفاه برای تهیه کنندگی برنامه تلویزیونی «بگو بخند»، لوح افتخار این بخش را به آقای سعید بشیری برای تهیه کنندگی برنامه تلویزیونی «سرزمین بهار» به دلیل پرداختن به جانبازان موج انفجاری تقدیم کرد.


بر اساس این گزارش، هیئت داوران، فانوس این بخش را به آقای محمد براتی برای تهیه کنندگی دو برنامه تلویزیونی «سوگ در قفس»، به دلیل پرداختن به نقش مهم هیئت‌های مذهبی در گرایش دینی و برنامه تلویزیونی «چشمان پُر توان» به دلیل به تصویر کشیدن فرهنگ شکر گذاری و توکل اهدا کرد.


برگزیدگان بخش‌ مسابقه «انیمیشن»
بنابرین گزارش، هیئت داوران در بخش «موشن گرافیک و موشن کُمیک»، ضمن تقدیر از آقای مجید آسودگان برای کارگردانی اثر «مدرسه تاریخ شفاهی» لوح افتخار این بخش را آقای حامد پاشایی برای کارگردانی اثر «تحریم»، آقای محمدعلی عسگری برای کارگردانی اثر «Half men» و آقای محمد ناصری‌فر برای کارگردانی اثر «یادم تو را فراموش(کدام حق)» به دلیل همت در پرداختن به موضوع سبک زندگی اهدا کرد.


همچنین هیئت داوران فانوس این بخش به آقایان محمدرضا رضائیان و شعیب حسینی برای کارگردانی اثر «آنچه دادیم آنچه گرفتیم» به دلیل بیان مسائل روز، جامعیت مطلب، رنگ بندی و تصویر کردن مفاهیم تخصصی و آقایان سید حامد قاسمی و علی رهجو برای کارگردانی اثر «پول در صدر اسلام» بخاطر گرافیک یکدست و پاسخ تصویری به یک پرسش رایج تقدیم کرد.


بنابرین گزارش، هیئت داوران در بخش «پویانمایی» ضمن تقدیر از آقای مجید آسودگان برای کارگردانی اثر «REVOLOTION» و خانم مهسا زینی برای کارگردانی اثر «بنیان»، لوح افتخار این بخش را به آقای محسن صالحی فرد برای کارگردانی اثر «نافرمانی» به دلیل استفاده درست از ظرفیت های بیانی پویانمایی و آقای ایمان یونسی برای کارگردانی اثر «تولد یک رویا» استفاده مناسب از تکنیک پویانمایی دو بعدی و پرداخت به یک موضوع روز تقدیم کرد.


همچنین هیئت داوران فانوس این بخش را به آقای محمد خیراندیش دولابی برای کارگردانی اثر «دم جُنبونک‌ها» برای دستاورد فنی، آقای رسول آذرگون برای کارگردانی اثر «بچرخ تا بچرخیم» به دلیل نگاه نو در بیان موضوعات روز و آقای عبدالامیر سبیعی برای کارگردانی اثر «دو نفر بر فراز یک منبر» به دلیل تناسب داستان و قالب با مخاطب اهدا کرد.




برگزیدگان بخش‌ «داستانی» 
بنابرین گزارش، هیئت داوران در بخش داستانی بلند، لوح افتخار را به آقای صادق صادق‌دقیقی برای کارگردانی اثر «تا آمدن احمد» و آقای روح‌ اله سهرابی برای کارگردانی اثر «خاکستر و برف» اهدا کرد.


همچنین هیئت داوران، لوح افتخار فیلمنامه این بخش را هم به آقای مهدی محمدی به نمایندگی از گروه نویسندگان برای فیلم داستانی «فرزانه» به دلیل ترویج فرهنگ حجاب و نماز و لوح افتخار بازیگری را هم به خانم شیده یزدانی برای بازیگری در فیلم «فرزانه» تقدیم کرد.


بر اساس این گزارش، هیئت داوران فانوس بهترین تهیه کنندگی این بخش به خانم پروانه مرزبان برای تهیه کنندگی فیلم «تا آمدن احمد» اهدا کرد.
 
بنابرین گزارش، هیئت داوران در بخش داستانی نیمه بلند، لوح افتخار فیلمنامه را به آقای محمود عرفانی برای اثر «نامه های سنگی» و لوح افتخار بازیگری را به خانم سوگل طهماسبی برای بازیگری در فیلم «هنگامه» تقدیم کرد.


بر اساس این گزارش، هیئت داوران، فانوس کارگردانی این بخش را به آقای امیر داسارگر برای کارگردانی فیلم «هنگامه» اهدا نمود.


همچنین هیئت داوران، جایزه ویژه این بخش را به آقای حسین ریگی برای کارگردانی فیلم «جاده مرزی» تقدیم کرد.
 
بنابرین گزارش، هیئت داوران در بخش داستانی کوتاه، لوح افتخار را به آقای داود جلیلی برای کارگردانی اثر «پستوی خالی» اهدا کرد.


هیئت داوران، فانوس این بخش را به آقای مهدی امینی برای کارگردانی اثر «تشویق» به دلیل خلاقیت و نگاه متعهد تقدیم کرد.


همچنین، هیئت داوران فانوس بهترین اثر را به آقای علی دلکاری برای فیلم «هوادار» تقدیم کرد.


بر اساس این گزارش، هیئت داوران، فانوس جشنواره عمار را بخاطر تلاش برای پرورش نیرو‌های انقلابی و تهیه کنندگی مجموعه آثار داستانی «قصه های تبیان» به آقای فرج الله سلحشور اهدا کرد.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 





۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن