تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815587944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارلمان اصلاحات شکل بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه وحدت اصول گرایان زنگ خطری برای اصلاح طلبان است، گفت: تقاضا داریم کسانی که افکار رادیکالی دارند، دست از انحصار طلبی بردارند و اجازه دهند همه گروه های اصلاح طلب تصمیم نهایی را بگیرند.
به گزارش افکارخبر ،
حجت الاسلام محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اظهار داشت: متأسفانه تضادی در میان برخی گروه های اصلاح طلب ایجاد شده است که موجب تفرقه در آینده خواهد شد. شنیده شده عده ای از اصلاح طلبان دور هم جمع شده اند و در حال بستن لیست انتخاباتی هستند که این لیست به صلاح نیست؛ ما معتقدیم که اصلاح طلبان باید با همدیگر اتحاد داشته باشند و اگر اتحاد نباشد، اصلاح طلبان پیروز نخواهند شد.
وی با بیان اینکه همه گروه های و فکرهای اصلاح طلب باید دور یک میز بنشینند، گفت: پیشنهاد حزب مردمی اصلاحات ایجاد پارلمان اصلاحات گروه های اصلاح طلب است؛ به نظر بنده باید شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان و شوراهای دیگر ذیل اصلاحات منحل شود و به جای آن پارلمان احزاب اصلاح طلب شکل بگیرد و تمام اصلاح طلبان حول یک محور جمع شوند.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به ایجاد شکاف در جریان اصلاحات افزود: متأسفانه شکاف هایی را در جریان اصلاحات می بینیم که به صلاح نیست و متأسفانه سیاستگذاران این جریان افرادی را در رأس کار قرار داده اند که اصلاً حزبی نیستند و احزاب را کمرنگ کرده اند.
فومنی ادامه ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]
پارلمان اصلاحات شکل بگیرد






چهارشنبه ، ۱۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن