تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804657380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل به برچسب آن توجه کنید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل به برچسب آن توجه کنید کی از موارد مهمی که به ما در انتخاب کالاهای آرایشی و بهداشتی کمک می کند تا بتوانیم کالای مورد نظر خود را از میان صدها نوع محصول دیگر انتخاب کنیم اطلاعاتی است که از طریق برچسب روی آن بدست می آوریم.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ دي ساعت 12:24

خبرگزاری پانا+هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل به برچسب آن توجه کنید

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،یکی از موارد مهمی که به ما در انتخاب کالاهای آرایشی و بهداشتی کمک می کند تا بتوانیم کالای مورد نظر خود را از میان صدها نوع محصول دیگر انتخاب کنیم اطلاعاتی است که از طریق  برچسب  روی آن بدست می آوریم. مندرجات موجود در برچسب اطلاعات دقیق و نسبتا کاملی در مورد محصول مورد نظر به ما داده و اجازه می دهد تا بتوانیم کالای انتخابی خود را با دیگر کالاهای موجود مقایسه کنیم. متاسفانه قاچاق و تقلب در این نوع محصولات زیاد بوده و علی رغم هشدارهای زیاد بعضا سلامتی خود را به علت اطلاعات ناقص، فدای قیمت ارزان محصولات ناشناس می کنیم.

در هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل به برچسب آن دقت کافی داشته باشیم

نام محصول ...نام تجارتی(Brand) ... نام و نشانی شرکت یا کارخانه تولید کننده یا بسته بندی کننده ... وزن یا حجم خالص محصول ، شماره پروانه بهداشتی ساخت با لوگوی سازمان غذا و دارو ،تاریخ تولید و انقضاء مصرف ، مواد تشکیل دهنده ، سری ساخت،شرایط نگهداری و توصیه های بهداشتی و عبارت ساخت ایران ،شماره پروانه ساخت از مهمترین ضروریات برچسب محصولات داخلی است که با آن براحتی می توان محصول مورد نظر را شناسایی و پیگیری کرد.
    در محصولات بدون پروانه بهداشتی ساخت، قاچاق و تقلبی برای بالا بردن حاشیه سود از مواد اولیه غیر بهداشتی استفاده شده و برای در امان ماندن از فساد میکروبی از درصد بالایی از انواع نگهدارنده ها استفاده می شود که عامل پیری زود رس، لک های پوستی و ... می باشند. رنگهای مورد استفاده نیز حاوی درصد بالای فلزات سنگین مانند سرب است که اکثرا در دراز مدت عوارض جبران ناپذیری برای پوست، مو و سیستم عصبی بدن خواهند داشت. در صورت بروز هر نوع آسیب، این محصولات به هیچ وجه قابل پیگیری  نبوده و شکایت مصرف کننده به سرانجام نخواهد رسید.

به توصیه فروشندگان سود جو مبنی بر اینکه محصولات قاچاق اصل بوده و هیچ عارضه ای نداشته توجه نکنید
برچسب کنترل اصالت و سلامت کالا اقدامی نوین در راستای مبارزه با قاچاق و تقلب می باشد که با بکارگیری توانمندی های عرصه فناوری اطلاعات توانسته گام موثری در ارتقاء سلامت  جامعه بردارد.

این طرح زیر نظر سازمان غذا و دارو صرفا برای محصولات وارداتی با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم، شناسایی کالای غیرمجاز از کالای مورد تایید و حمایت از کار وسرمایه ایرانی و تولید کنندگان داخلی ابتدا کار خود را با اقلام دارویی و مکمل ها آغاز نمود و پس از اجرای موفقیت آمیز طرح کلیه کالاهای وارداتی حوزه سلامت از جمله مواد و کلیه فرآورده های آرایشی ، بهداشتی به لیست محصولات مشمول طرح اضافه گردیدند.

مصرف کنندگان گرامی پس از خرید محصول و قبل از مصرف می بایست لایه پوشاننده (اسکرچ) برروی برچسب اصالت و سلامت کالا را خراشیده و کد 16 رقمی زیر اسکرچ را از چپ به راست و از ردیـف بالا به پایین از طریق پیامک به شماره ذکر شده ارسال و یا با وارد کردن در سایت نوشته شده استعلام نمایند.

یکی از مزایای مهم طرح برچسب اصالت و سلامت کالا این است که با توجه به اختصاصی بودن آن برای هر قلم از محصولات وارداتی آرایشی و بهداشتی و عدم امکان جعل بر چسب مذکور، در صورت بروز مشکلات ناشی از استفاده محصولات وارداتی آرایشی و بهداشتی امکان پیگیری و رسیدگی موضوع بدلیل وجود مستندات و مدارک مربوط به کالای مورد نظر در سازمان غذا و دارو میسر خواهد بود.
برچسب اصالت سمت راست قدیمی بوده و در محصولات وارداتی جدید مشاهده نمی شود. برچسب جدید سمت چپ با داشتن شماره ارسال پیامک ثابت 20008822 و یا سایت www.ttac.ir بسیار متمایز بوده و قادر است قبل از خراش قسمت

اسکرچ شده با ارسال کدUID به شماره مذکور اطلاعات کامل محصول را بدست دهد. در جواب استعلام، عبارت ”محصول معتبر می باشد“ نشان دهنده اعتبار و تاییدیه وزارت بهداشت نبوده و بایستی مشخصات کامل مانند نام و نوع محصول تاریخ تولید و انقضا، شرکت وارد کننده و ... را با در استعلام بدست آورد.

كد 16 رقمی با لایه پاك شونده (اسكرچ) باید به گونه ای پوشانده شود كه قبل از خراشیدن اعداد زیر آن قابل مشاهده و تشخیص نباشد.
جواب استعلام قسمت خراش داده شده و کد UID در پیام كوتاه صرفا با شماره 20008822 و سایت الكترونیكی www.ttac.ir  باید یکسان باشند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن