تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804668095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرکنندگان استان قزوین خواستار تسهیل در فعالیت تولیدی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
صادرکنندگان استان قزوین خواستار تسهیل در فعالیت تولیدی شدند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3015369 - یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
استانها > قزوین

قزوین- صادرکنندگان نمونه استان قزوین خواستار همکاری استاندار و مسئولان دستگاههای اجرایی برای رفع موانع تولید و صادرات، تسریع در امور، کاهش هزینه های سرباری و ایجاد پایانه صادراتی شدند. به گزارش خبرنگار مهر، در ششمین جلسه کارگروه صادرات استان که شنبه شب به ریاست استانداری قزوین تشکیل شد برای تسهیل در امور صادرکنندگان تصمیماتی گرفته شد. در این نشست منصور بازدار مدیر عامل شرکت مرغک هستی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه گمرک قزوین اظهارداشت: توقف خودروهای کانتینر دار در مرزهای کشور و جابجایی با کانتیرهای کمشورهای هدف موجب کاهش کیفیت محصول و آسیب دیدند کالا می شود که در صور ت احداث پایانه صادراتی در استان این مکشل برطرف می شود. وی افزود: نداشتن پایانه در قزوین موجب شده تا محصولات از استانهای دیگر صادر شود لذا آمادگی داریم برای ساخت این پایانه و رفع نیاز استان با حمایت استان اقدام کنیم. لطفی پور نماینده شرکت سپهر الکتریک هم گفت: این واحد تولید لوازم خانگی در حال حاضر با ۷۰ درصد ظرفیت خود کار می کند که اگر بازاریابی در کشورهای جدید صورت گیرد قادریم تولیدات خود را تا دو برابر افزایش دهیم.

محمدزاده فدایی پوراز شرکت ایران برنز هم اظهارداشت: قیمت محصول فرومولیبدن تا یک سوم کاهش یافته و درآمدهای شرکت را با چالش مواجه کرده و برای آن باید تدبیر کنیم و در کنار آن امکاناتن آزمایشگاهی مجهزی داریم که می تواند برای تامین نیازهای کشور مورد استفاده قرار گیرد. کشاورز از شرکت پل فیلم هم بیان کرد: دریافت ارز از بانک مرکزی مشکلاتی دارد که در صادرات تاثیر گذار است. آهنگریان از سرکت نفیس نخ هم اظهارداشت: ثابت بودن نرخ ارز در سالهای اخیر با توجه به نوسان قیمتهای تولید موجب بروز مشکل شده و در واقع یارانه به واردکننده کالا پرداخت شده است که این کار در کنار قاچاق محصولات نساجی بهخ این صنعت آسیب زده است. وی همچنین خواستار پرداخت مشوق های صادراتی به واحدهای موفق و نمونه شد. نظری از شرکت ستاره شرق کاسپین در خصوص تسریع در امور صادرکنندگان، علم بیگی از شرکت تعاونی صداقت تاکستان هم در خصوص تسهیل در گرفتن وام، دادن مهلت بازپرداخت اقساط، یوسف زادگان از شزکت توسعه صادرات و صنعت کاسپین در خصوص نرخ ارز صادراتی، نبود شرکت های حمل و نقل بین المللی برای اجرای تعهدات شرکتها، مشکل تهیه کانتینر با هزینه زیاد از بندرعباس برای صدور کالا، فضلی از شرکت شیمیایی بهداد در خصوص جابجایی کالا در مسیر انتقال به کشورهای هدف و آسیب دیدن کالا، تامین واگن راه آهن، مظفری از شرکت پاکنام در خصوص شناسایی بازارهای جدید برای صدور مواد شوینده با توجه به تولید چند برابری بیش از نیاز کشور مطالبی بیان کردند.  

همچنین طباطبایی از شرکت هفت الماس در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه، کارشناسی بیشتر گمرک کشور در خصوص نحوه قیمت گذاری مواد، افشار از شیشه لیا در خصوص حمایت دولت برای رقع مشکل افزایش تعرفه اعمال شده از سوی ترکیه برای شیشه های صادراتی ایران، عبدیان از شرکت صنعت پلاست آبیار در خصوص مشکلات ارزش افزوده و بازگشت طولانی مدت آن به صنعت، کاهش هزینه های سربار و هماهنگی بیشتر ادارات برای گرفتتن مالیات ارزی شد. درپایان این نشست بادستور استاندار مقرر شد با تشکیل جلساتی با حضور نمایندگان صادرکنندگان در خصوص بازگشت ارزش افزوده در زمان کوتاهتر اقدام شود، همچنین  بررسی دریافت مالیات از ارز صادراتی، استفاده از ظرفیت تحقیقاتی شرکت زنجان برنز، پیدا کردن سرمایه گذار برای مشارکت در طرح های توسعه این شرکت، جمع بندی همه ایده ها و پیشنهادات صادرکنندگان برای انعکاس به مسئولان کشوری، اختصاص زمین برای احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کارگروه صادارات استان قزوین بود.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن