تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين وضعيت جاده ها و محدوديت هاي ترافيكي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آخرين وضعيت جاده ها و محدوديت هاي ترافيكي اعلام شد
رئيس پليس راه كشور اعلام كرد: همه محورهاي كشور باز است. از آخرين وضعيت ترافيكي و محدوديتهاي جاده و راههاي كشور خبر داد .
سرهنگ اسماعيلي رئيس پليس راه كشور در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت:پليس راه براي بازگشت بي خطر و امنيت مسافراني كه در ايام تعطيل به استانهاي مختلف سفر كرده اند، محدوديت و ممنوعيت هايي تعيين شده است كه به اين شرح مي باشد.
در روز جمعه و شنبه از ساعت 12 الي 24 تردد كليه وسايل نقليه از كرج به مرزن آباد چالوس ممنوع است و از ساعت 15 الي 24 جاده از مرزن آباد به سمت كرج يك طرفه خواهد بود .
در محور هراز هم از ساعت 15 الي 24 روز جمعه و شنبه 17 و 18 تردد از رود هن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 30/16 تا 24 تردد كليه خودروهاي نقليه از سمت آمل به تهران يك طرفه خواهد شد . سرهنگ اسماعيلي به مسافران جادههاي كشور توصيه كرد: هموطنان و مسافران عزيز ساعات عبور و مرور خود را برنامه ريزي كنند،زيرا پليس راه متناسب با شرايط، زمان ممنوعيت و محدوديت هاي ترافيكي را تغيير مي دهد و هنگامي كه وضع ترافيك عادي باشد،زمان تردد را كاهش مي دهد.
وي افزود:پليس راه همچنين در روزهاي اعلام شده محدوديت ها ترافيكي هم براي خودروهاي سنگين در جاده هاي ساوه-همدان ،قزوين- رشت ، فيروز كوه -هراز اعمال مي كند.

سرهنگ اسماعيلي همچنين گفت :عزيزاني كه قصد بازگشت از سفر را دارند در دقايق پاياني روز ،حركت نكنند و همچنين در هنگام حركت نيز نكات ايمني و دستورات راهنمايي و رانندگي را جدي بگيرند و با ماموران پليس راه در طول سفر همكاري كنند .
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3712]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن