تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804612993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/ توجیه عجیب ترابیان درباره سفر تفریحی فوتسالی ها به چین!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/ توجیه عجیب ترابیان درباره سفر تفریحی فوتسالی ها به چین!


عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به انتقاد حسین شمش درباره سفر تیم ملی به چین گفت: ما موافق سفر چین نبودیم که به دلیل یکسری دلایل و اینکه چین تمام هزینه ها را خودش می داد و حتی پول بلیط هواپیما را هم تقبل کردند، ما با این سفر موافقت کردیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه تیم فوتسال در سفر به چین و میانمار به جای آمادگی تحلیل رفته است تاکید کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان به چین و میانمار رفتند و همین امر باعث شد ابهت تیم ملی و در اصل اعتماد به نفس کشورمان بطور چشمگیری کاهش یافت.
شمس افزود: ما به مردم دروغ بزرگی گفته ایم، ما ادعا کرده ایم که تیم در حال جوانسازی است و این سفرهای تفریحی برای آمادگی جوانان برای حضور در رقابتهای بین المللی بوده در حالی که در عمل این کار صورت نگرفته است.
او تصریح کرد: جدیدا شنیده ایم که تیم ملی قرار است با تاجیکستانی بازی کند که اصلا معلوم نیست در جایگاه چندم آسیاست این در حالیست که ما قبلا با ژاپن و یا برزیل بازی می کردیم و اتفاقا نتایج خوبی هم می گرفتیم، امید وارم در این زمان باقی مانده تیم ملی احیا شود.
او افزود: من نمی دانم چرا تیم ملی فوتسال زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است، با وجود مدیران خوب در این حوزه یعنی نمی توانیم مستقل باشیم و عمل کنیم؟ یعنی نمی توانیم خودمان یک فدراسیون داشته باشیم؟ ما در شرایطی هستیم که حتی داوران فوتسال را هم فدراسیون فوتبال تعیین می کند، فدراسیون فوتبال تیم می فروشد تا پول درآورده و ساختمان بسازد، من این را به که بگویم؟
 

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به انتقاد حسین شمس به راضی نبودن کمیته فنی در مورد سفر اخیر تیم ملی به چین اشاره و خاطرنشان کرد: ما هم با سفر تیم ملی فوتسال به چین راضی نبودیم اما کادر فنی دلایلی آورد و گفت که کلیه هزینه ها را چین پرداخت کرده و هدف از این سفر آمادگی جوان ترها برای حضور در رقابتهای جهانی است.
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در ادامه افزود: کمیته فنی با سفر تیم ملی فوتسال به تاجیکستان هم موافق نبود اما این سفر به تشخیص کادر فنی صورت گرفت و ما هم نتوانستیم مخالفت کنیم.
او تصریح کرد: ما در کشور مانند برزیل می بینیم که فوتسال برای خودش فدراسیون دارد، در اروپا تیمهای اروپایی هر کدام فدراسیون دارند اما ما در کشورمان بعد از سالها مذاکره هنوز نتوانسته ایم برای خود فدراسیونی داشته باشیم و همچنان زیر نظر و نفوذ فدراسیون فوتبال هستیم.
او در ادامه خاطرنشان کرد: باید دید فوتسال برای فدراسیون فوتبال در الویت چندم است با توجه به عملکرد فدراسیون مشخص می شود که فوتسال حتی در الویت چهارم فدراسیون هم نیست و در ورزش کشورمان همه راه ها به فوتبال ختم می شود و همین امر موجب شده تا ما همیشه زیر چتر فوتبال باقی بمانیم.
ترابیان در ادامه گفت: امروز ای اف سی هم به این نتیجه رسیده که فوتسال بسیار متفاوت تر از فوتبال است و عملا رشته دوم اکثر ورزشکاران حرفه ای است. وحید شمسایی مربی تیم ملی کشورمان گفت: ما در تیم ملی به جای همراهی و هم دلی عملا رو در روی هم هستیم، فوتسال ما تیم قوی است من همیشه گفته ام اگر در تیم 2008 موفق بودیم به دلیل هم دلی بچه بوده است، حاشیه در تیم ملی زیاد است و تیمهای برتر یکی بعد از دیگر کنار می روند.  


پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن