تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804579419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات خانم معلم از دام پسر شيشه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نجات خانم معلم از دام پسر شيشه‌اي
کد خبر: ۵۵۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ - 31 December 2015


مرد شيشه‌اي كه متهم است با تهديد، زن رهگذر را به خانه افيوني‌اش كشانده بود، با هوشياري رهگذران به دام پليس افتاد.

به گزارش جوان، ظهر روز سه شنبه اول دي ماه بود كه اهالي خياباني در شرق تهران متوجه فرياد‌هاي كمك‌خواهي زن جواني شدند كه از سوي پسر جواني به طرف خانه‌اي ويلايي كشيده مي‌شد. پس از اين شهروندان به كمك زن جوان شتافتند، اما پسر خشن به زور زن جوان را به داخل خانه‌اش كشاند و در را بست.

در حالي كه فرياد‌هاي زن جوان از داخل خانه ويلايي به گوش مي‌رسيد، اهالي كوچه با پليس تماس گرفتند و موضوع را اطلاع دادند و همزمان براي نجات وي دست به كار شدند و با تخريب در به داخل خانه رفتند و زن جوان را كه در چنگال اين مرد آدم‌ربا گرفتار شده بود، نجات دادند. لحظاتي بعد مأموران پليس در محل حاضر شدند و متهم را كه از سوي مردم دستگير شده بود، بازداشت و به اداره پليس منتقل كردند.

يكي از شاهدان گفت: من در حال عبور از كوچه بودم كه ديدم مرد جواني اين زن را گرفته است و به زور او را به طرف خانه‌اي مي‌كشاند. فريادهاي زن بي‌گناه بلند شده بود كه با چند نفر به كمكش رفتيم، اما قبل از اينكه به آنها برسيم، مرد آدم‌ربا موفق شد او را به داخل خانه‌اش بكشد و در را ببندد. ما بلافاصله به پليس خبر داديم و از سوي ديگر فريادهاي زن جوان را از داخل خانه مي‌شنيديم كه از ما مي‌خواست به داخل خانه برويم و او را نجات دهيم. از آنجايي كه احتمال داديم قبل از آمدن پليس براي او اتفاق بدي بيفتد در خانه را تخريب كرديم و وارد خانه شديم كه ديدیم اين مرد قصد دارد به زور به اين زن تعرض كند. ما به سرعت او را نجات داديم و پسر جوان را هم كه قصد فرار داشت، دستگير كرديم. وي در پايان گفت: در اين خانه علاوه بر اين مرد، دو زن و يك مرد ديگر در حال مصرف مواد بودند.

زن جوان در حالي كه به شدت ترسيده بود با طرح شكايتي از مرد آدم‌ربا گفت: من معلم مدرسه ابتدايي در نزديكي محل حادثه هستم. ساعتي قبل پس از تعطيلي مدرسه به خيابان آمدم و به طرف خانه‌ام به راه افتادم. سركوچه‌اي اين مرد ايستاده بود كه متوجه شدم پشت سرم در حال حركت است. به او مشكوك شدم و قدم‌هايم را تندتر كردم كه ناگهان وي از پشت سر مرا گرفت و به سوي كوچه كشاند. يك لحظه شوك تمام وجودم را گرفت تا اينكه شروع به داد و فرياد كردم. سعي كردم خودم را از چنگالش نجات دهم، اما زور او خيلي زياد بود و مرا روي زمين مي‌كشاند. تنها كاري كه از دستم بر مي‌آمد كمك‌خواهي از رهگذران بود، اما قبل از اينكه شهروندان به دادم برسند، مرد خشن مرا به داخل خانه‌اي كشاند كه بعداً فهميدم خانه خودش است. او در خانه را بست و در مقابل چشمان يك مرد و دو زن ديگر قصد تعرض به من را داشت كه در برابرش مقاومت كردم و لحظاتي بعد هم مردم به كمكم آمدند و مرا نجات دادند. 

پس از اين مأموران پليس از متهم 33 ساله كه داريوش نام دارد، تحقيق كردند. وي در بازجويي‌هاي اوليه منكر آدم‌ربايي و مدعي شد كه قصد آدم‌ربايي نداشته و او را به خانه‌اش دعوت كرده است و اين زن با رضايت به خانه‌اش آمده است.  با طرح اين شكايت متهم به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

بررسي مأموران پليس نشان داد داريوش يكي از اوباش محل است و به مواد مخدر شيشه اعتياد دارد. همچنين معلوم شد اعضاي خانواده وي همگي معتاد به شيشه هستند و هميشه براي افراد محل ايجاد مزاحمت مي‌كنند.  يكي از اهالي محل در تحقيقات پليسي گفت: داريوش معتاد است و مدتي است براي اهالي محل و زنان رهگذر ايجاد مزاحمت مي‌كند. اين موضوع را چندين بار به او تذكر داده‌ايم و هر بار كه مشكل به‌وجود مي‌آورد، مادرش كه زن پيري است از ما مي‌خواهد تا با ميانجيگري موضوع را حل كنيم و ما هم به خاطر آبروي مادرش ميانجيگري مي‌كنيم تا اينكه روز سه شنبه مشاهده كرديم زن جواني را به زور به داخل خانه شان كشاند كه با چند نفر از همسايه‌ها، زن جوان را نجات داديم و او را دستگير كرديم و تحويل پليس داديم. وي در ادامه گفت: متأسفانه برادر و زن برادرش هم معتاد هستند و در اين خانه هميشه مواد مصرف مي‌كنند.

پس از انجام تحقيقات، متهم صبح ديروز براي بازجويي دوباره به شعبه 9 بازپرسي منتقل شد. متهم اين بار به جرم خود اقرار كرد. وي گفت: همه اعضاي خانواده‌ام به جز مادرم معتاد به مواد مخدر هستند. من نقاش ساختمان بودم و در آمد خوبي داشتم. قصد داشتم ازدواج كنم كه معتاد به شيشه شدم. پس از اين زندگي‌ام رو به تباهي رفت و هر وقت كه مواد مصرف مي‌كنم، متوهم مي‌شوم و براي همسايه‌ها ايجاد مزاحمت مي‌كنم. روز حادثه شيشه مصرف كرده بودم كه متوجه اين زن تنها شدم. همان لحظه يكي به من دستور داد تا او را به زور به داخل خانه‌ام ببرم و من هم او را گرفتم و كشان‌كشان به داخل خانه بردم كه لحظاتي بعد اهالي محل مرا كتك زدند و زن جوان را از چنگال من رها كردند.

متهم براي انجام تحقيقات بيشتر به دستور قاضي سهرابي در اختيار مأموران پليس قرار گرفت.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن