تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820145264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام اقتدار رزمي‌كاران بسيجي در همايش اقتدار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيام اقتدار رزمي‌كاران بسيجي در همايش اقتدار
ديروز يك روز وي‍ژه براي رزمي‌كاران بسيجي بود، از سراسر كشور به تهران آمده بودند تا به مناسبت گراميداشت حماسه 9 دي در همايش اقتدار شركت كنند؛ همايشي كه اولين جشنواره هنرهاي رزمي بسيج بود و بسيجيان رزمي كار از استان‌هاي مختلف در يك جشنواره يك‌روزه با هم رقابت كردند
نویسنده : سعيد احمديان 


ديروز يك روز وي‍ژه براي رزمي‌كاران بسيجي بود، از سراسر كشور به تهران آمده بودند تا به مناسبت گراميداشت حماسه 9 دي در همايش اقتدار شركت كنند؛ همايشي كه اولين جشنواره هنرهاي رزمي بسيج بود و بسيجيان رزمي كار از استان‌هاي مختلف در يك جشنواره يك‌روزه با هم رقابت كردند. برگزاري همايش اقتدار بهانه‌اي شده بود تا مسئولان بسيج و نيروهاي مسلح صبح ديروز مهمان ويژه مراسم افتتاحيه اولين جشنواره هنرهاي رزمي بسيج باشند. از سردار نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين و سردار فضلي جانشين سازمان گرفته تا سردار يزداني رئيس سازمان ورزش بسيج، سردار باران چشمه رئيس تربيت بدني نيروهاي مسلح، آذرنوش رئيس سازمان بسيج ورزشكاران و ميرجليلي جانشين سازمان ورزش بسيج از چهره‌هاي ويژه افتتاحيه همايش اقتدار بودند.
سردار فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين در اين همايش پس از گراميداشت حماسه 9 دي و بازخواني وقايع سال 88، درباره اهميت ورزش براي بسيجيان گفت: « آمادگي جسماني بايد براي بسيجيان حرف اول را بزند و براي مقابله با حوادث فتنه و تكفيري‌ها اگر آمادگي جسماني به حد كفايت نباشد، آسيب مي‌بينيم. امروز هم همانند هميشه بسيج و بسيجيان، به ويژه 2 هزار و 350 گردان رزمي‌كار بسيج آماده مقابله با دشمنان در هر جا و هر عرصه‌اي هستند. ساخت و راه‌اندازي 3 هزار سالن ورزشي صالحين و 9 دي كه توسط بسيج سازندگي در سراسر كشور صورت و در اختيار بسيجيان و مردم عزيز قرار گرفته است، زمينه مناسبي است براي ارتقاي آمادگي رزمي و نظامي بسيج تا در مواقع لزوم، اين بسيجيان عزيز به عنوان سد محكمي در مقابل دشمنان عمل كنند.»
    
پس از سخنان سردار فضلي، نوبت به تجليل از خانواده شهيد مهدي عزيزي از شهداي مدافع حرم رسيد. ابتدا مادر شهيد پشت تريبون رفت و در سخناني با اشاره به ويژگي‌هاي فرزندش، از جوانان خواست پشت ولايت باشند. در ادامه سردار نقدي با اهداي يك لوح تقدير از خانواده شهيد عزيزي تقدير كرد. سردار فضلي هم با گراميداشت ياد و خاطره بسيجي شهيد مهدي عزيزي گفت: «شهيد عزيزي از اولين شهداي مدافع حرم در سوريه بود كه در حلب به شهادت رسيد. شهيد عزيزي از بسيجيان رزمي‌كار بود كه در قضاياي جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان وظيفه آموزش به جمعي از رزمندگان حزب‌الله را بر عهده داشت كه بالاخره توفيق شهادت در حلب سوريه نصيبش شد.»
    
در حاشيه مراسم، سردار نقدي در گفت‌وگو با خبرنگاران از توسعه ورزش‌هاي رزمي در بسيج خبر داد: « با توجه به شرايط موجود، بسيجيان بايد همواره آماده باشند. اين همايش گوشه‌اي از فعاليت‌هاي رزمي‌كاران بسيجي است و در حال حاضر بيش از هزار گردان رزمي در بسيج وجود دارد كه در تلاش هستيم در پايان برنامه پنج ساله ششم كه از سال آينده آغاز مي‌شود، تعداد گردان‌هاي رزمي بسيج را به 24 هزار برسانيم.» رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به ساخت سالن‌هاي ورزشي بسيج در سراسر كشور و ظرفيتي كه براي ورزش به خصوص رشته‌هاي رزمي در بسيج به وجود آمده است، گفت: «جوانان محلات با استفاده از اين ظرفيت‌ها مي‌توانند در رشته‌هاي رزمي آموزش ببينند تا بچه‌هاي بسيجي در آينده نزديك سكوهاي قهرماني بين‌المللي را تسخير كنند.»
    
سردار يزداني هم در حاشيه همايش اقتدار با اشاره به اينكه اولويت اول بسيج در برنامه پنج ساله ششم، تمركز روي توسعه رشته‌هاي رزمي است، گفت: « استكبار همواره در تهديدهايش، گزينه نظامي را به رخ مردم ايران مي‌كشاند، به همين خاطر در بسيج مي‌خواهيم با تمركز روي رشته‌هاي رزمي، از اين طريق آمادگي جوانان بسيجي كشورمان را به رخ دشمنان كشورمان بكشيم.» رئيس سازمان ورزش بسيج در ادامه درباره اين فعاليت‌ها توضيحات بيشتري داد: «در نظر داريم در سالن‌هاي صالحين حداقل دو يا سه رشته رزمي فعال باشد و علاوه بر برگزاري جشنواره‌ها و مسابقات، در زمينه آموزشي هم برگزاري كلاس‌هاي مربيگري و داوري از پايين‌ترين سطوح تا بالاترين سطوح را در برنامه‌ها قرار داده‌ايم تا با توسعه ورزش‌هاي رزمي تا جايي كه در توان بسيج است بتوانيم مطالبه‌اي را كه سردار نقدي، رياست سازمان بسيج مستضعفين از سازمان ورزش بسيج در اين حوزه داشتند، عملي كنيم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن