تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرفتن 3 مدرك تحصيلي در زندان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گرفتن 3 مدرك تحصيلي در زندان
مهندس ميانسال كه هشت سال قبل مرتكب قتل شده بود، همزمان با تلاش برای جلب رضايت اولياي دم موفق به گرفتن سه مدرك تحصيلي در زندان شد. او يك روز قبل از ميلاد پيامبر از زندان آزاد شد.
به گزارش خبرنگار ما، نخستين برگه‌هاي اين پرونده از روز 28 آبان ماه سال 86 همزمان با گزارش قتل مرد ميانسالي در يك شركت از سوي مأموران پليس ورق خورد. مأموران كلانتري ونك پس از حضور در محل حادثه كه شركتي در خيابان توانير حوالي خيابان وليعصر بود، دريافتند مقتول كه محمود نام داشت مدير عامل شركت است كه با ضربات چاقوي مرد آشنايي به نام فرهاد به قتل رسيده است. بررسي‌ها نشان داد فرهاد كه كارمند قديمي شركت بوده، پس از حادثه از محل گريخته است.
يكي از شاهدان گفت: فرهاد مهندس است و كارمند شركت بود. او به خاطر مشكلاتي كه داشت قرار بود با شركت تسويه حساب كند. او ساعتي قبل به شركت آمد و مدير‌عامل او را به اتاقش دعوت كرد تا با هم حرف بزنند كه ناگهان فرهاد چاقويي از جيبش بيرون آورد و به مدير عامل حمله ‌ و او را خونين نقش بر زمين كرد.
سپس مأموران به سرعت محل زندگي قاتل فراري را شناسايي كردند و وي را ساعت 22 شامگاه روز حادثه دستگير و به اداره پليس منتقل كردند. متهم در بازجويي‌ها با اظهار پشيماني به قتل مدير عامل اعتراف كرد. وي گفت: من چند سال با مدرك مهندسي در اين شركت كار كردم. مشكلات زيادي در زندگي داشتم تا اينكه متوجه شدم به خاطر مسئله‌اي قرار است از محل كار اخراج شوم، اما وقتي مشكلاتم را با مدير‌عامل در ميان گذاشتم، او قبول كرد كارم را ادامه دهم. وقتي از ادامه كارم اطمينان پيدا كردم درخواست وام به مديرعامل دادم، اما او به دليل مشكلات مالي شركت درخواست مرا قبول نكرد. به همين دليل با هم اختلاف پيدا كرديم. روز حادثه خيلي عصباني بودم و در راه شركت چاقويي از يك دستفروش خريدم كه با آن مدير‌عامل را تهديد كنم تا درخواست مرا قبول كند. وقتي به شركت رسيدم دوباره درخواستم را با مدير عامل مطرح كردم اما وقتي قبول نكرد با چاقويي كه همراه داشتم چند ضربه به او زدم و فرار كردم.
متهم پس از تحقيقات تكميلي در شعبه 71 دادگاه كيفري وقت استان تهران محاكمه و به قصاص محكوم شد. رأي دادگاه پس از تأييد در ديوان عالي كشور براي سير مراحل قانوني اجراي حكم به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران فرستاده شد. سرانجام دي‌ماه سال 1392 در حالي كه متهم پس از گرفتن استيذان حكمش از رئيس قوه قضائيه در يك قدمي چوبه دار قرار داشت، اولياي دم به دادسراي جنايي رفتند و از متهم اعلام گذشت كردند.
پس از اين بخشش، پرونده متهم براي رسيدگي از جنبه عمومي جرم به شعبه صدور رأي دادگاه كيفري ارسال شد. صبح روز دوشنبه 7 دي ماه متهم در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران حاضر و از سوي هيئت قضايي محاكمه شد. متهم با اظهار پشيماني به قضات دادگاه گفت: من مهندس هستم و در اين هشت سالي كه در زندان بودم، ادامه تحصيل دادم و سه مدرك تحصيلي ديگر گرفتم. روز حادثه من قصد كشتن مدير‌عامل را نداشتم و به خاطر اينكه نتوانستم خشم خودم را كنترل كنم، اين حادثه رقم خورد. وي در پايان گفت من از اينكه اولياي دم مرا بخشيدند، تشكر مي‌كنم و خيلي خوشحالم.
پس از اين اظهارات، وكيل متهم نيز بار ديگر از او دفاع كرد و در پايان هيئت قضايي دادگاه پس از شور، رأي به آزادي زنداني داد‌. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن