تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمی توان به بهانه اشتغال مانع ازحق ادامه تحصیل افراد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: گسترش آموزش عالی به ویژه تحصیلات تکمیلی ناهنجاری های اجتماعی را کاهش می دهد و نیازهای کشور را برطرف می سازد.
به گزارش ایسنا، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای استان فارس یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی را در توسعه تحصیلات تکمیلی کمک به دولت دانست و گفت: علاوه بر بار مالی که به لطف دانشگاه آزاد اسلامی از دوش دولت برداشته شده و می شود با توسعه آموزش عالی هزینه های ملی کاهش پیدا می کند.
وی گفت: همچنین گسترش تحصیلات تکمیلی زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم می کند و بسیاری از معضلات اجتماعی را ازبین می برد، زیرا در ذات تحصیلات تکمیلی کیفیت و تولید علمی و فناوری و حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی نهفته است، البته در صورتی که پروژه های این دوره ها را در جهت رفع نیازهای کشور تعریف کرد.
وی گفت: در این جلسه مقرر شده برنامه بودجه سال 1395 دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بررسی و گزارشی از عملکرد این استان در بودجه سال 1393 و برنامه های در دست اجرا سال 1394 ارائه شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل هیات های امنای استانی در دانشگاه واگذاری حداکثر امور و ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن