تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام برگزیدگان ۳ بخش جشنواره «عمار» در مراسم افتتاحیه


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» برگزیدگان بخش های «نقد، مقالات و پژوهش های سینمایی» ، «لوح نگار» و «پوستر فیلم» معرفی و تقدیر شدند.
مهر: در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» که از عصر امروز سه شنبه ۸ دی ماه درحال برگزاری است برگزیدگان بخش های «نقد، مقالات و پژوهش های سینمایی» «لوح نگار» و «پوستر فیلم» معرفی و تقدیر شدند.
 برگزیدگان این بخش ها به شرح زیر است:
بخش نقد، مقالات و پژوهش های سینمایی
هیات داوران از میان ۲۳ اثر راه یافته به بخش مسابقه در قسمت «نقد و مقالات»، ضمن تقدیر از علی اللهیاری نویسنده دو اثر «درباره فیلم بین ستاره ای نولان» و «خانه سبز؛ از هستی شناسی فانتزی تا اعوجاج هویتی»، لوح افتخار این بخش را به رضا دمیرچی برای نویسندگی اثر «اقتصاد مقاومتی و نقش شبکه های استانی در فرهنگ سازی» و مجید حسینی نصر برای نویسندگی اثر «نقش عبودیت در رئالیزم دینی» اهدا کرد.
همچنین هیات داوران در بخش «پژوهش های سینمایی» دو لوح افتخار جشنواره را به جواد امین خندقی برای نویسندگی اثر «سینمای سیاسی، سیاست سینمایی» و محمد جواد کربلایی برای نویسندگی اثر «بازنمایی روحانیت در سریال پرده نشین» تقدیم کرد.
بخش لوح نگار
هیات داوران، پس از بررسی ۲۲ اثر راه یافته به بخش مسابقه از میان هفت اثر نامزد، لوح افتخار این بخش ... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

سه شنبه ، ۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن