تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخصیت پیامبر اسلام(ص) از نگاه اندیشمندان جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: شعب خارجی: مورخان، محققان و اندیشمندان از صدر اسلام تاکنون درباره شخصیت و سیره نبی مکرم اسلام(ص) آثار و تألیفات ارزشمندی را ارائه کرده اند که در نوع خود جالب توجه است.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ، حضرت محمد مصطفی(ص) شخصیتی آسمانی و سیمایی ملکوتی داشت و از جانب خداوند سبحان به عنوان رهبر و راهنمای جهانیان به پیامبری مبعوث شد؛ قرآن کریم معجزه جاویدان آن حضرت است.
مورخان و محققان از صدر اسلام تاکنون درباره شخصیت، احوال و سیره حضرت محمد(ص) و دینی که رسول گرامی اسلام برای بشریت به ارمغان آورد، آثار و تألیفات ارزشمندی را به رشته تحریر درآورده اند که در نوع خود جالب توجه است؛ هر چند که شخصیت و مقام نبی مکرم اسلام(ص) چنان عظیم است که در این کلمات مختصر نمی گنجد.
در این نوشتار نظرات برخی دانشمندان غربی درباره شخصیت والا و جهانی پیامبر اسلام(ص) و اذعان به عظمت و بزرگی آن شخصیت از نظر می گذرد:
گوستاو لوبون ، مورخ معروف فرانسوی: در دنیا کمتر مذهبی پیدا شده است که به قدر اسلام در قلوب پیروانش نفوذ و اقتدار داشته باشد.
ژان ژاک روسو ، فیلسوف و نویسنده فرانسوی، دین مقدس اسلام را دینی کامل، دینی که در هر دوره با مدنیت و تمدن عصر سیر می کند و نیز حضرت محمد(ص) را پیامبر و فرستاده خداوند و قرآن را کلام خداوند می داند، معرفی می کند.
لرد بیدلی : ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

سه شنبه ، ۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن