تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820189756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: باید یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده اتفاق بیفتد/ چرخش مدیران احترام به نیروهای داخلی است


واضح آرشیو وب فارسی:دولت: وزیر ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که تلاش مجموعه ورزش و جوانان کشور محقق کردن منویات جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید است، گفت: برای رسیدن به این مهم باید یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده اتفاق بیفتد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت نبی اکرم (ص)؛ آغاز هفته وحدت، میلاد بنیانگذار مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) و چهارمین سالروز تاسیس وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور وزیر، معاونان، مدیران کل و کارکنان مجموعه وزارتخانه برگزار شد.
در این مراسم محمود گودرزی ضمن تبریک این ایام فرخنده و ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده ورزش و جوانان، کار در این مجموعه را فراتر از کار سازمانی دانست و گفت: وزارت ورزش و جوانان با آحاد جامعه در ارتباط است و از این جهت باید موضوعات فرا سازمانی رصد شوند.
وی در همین ارتباط به جذب صد نیروی متخصص در سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرهای ما فاقد مسئول ورزش و جوانان هستند ، به همین علت جذب جدید نیروها باید در استان ها و شهرستان ها اتفاق بیفتد.
وزیر ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه اطلاع رسانی دولت ]
گودرزی: باید یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده اتفاق بیفتد/ چرخش مدیران احترام به نیروهای داخلی است






شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دولت]
[مشاهده در: www.dolat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن