تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت زیرساخت های استان مرکزی در برابر زلزله


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اراک - ایرنا - پنجم دی ماه همزمان با سالگرد وقوع زلزله بم که 12 سال قبل رخ داده، به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در تقویم کشورمان نامگذاری شده است.
شهر خشت و گلی بم که بر روی یک گسل خاموش قرار داشت و هیچکس فکر نمی کرد زلزله ای 6.6 ریشتری در آن منطقه اتفاق بیفتد و چند سال مسئولان را درگیر بازسازی ها کند.
زلزله بم طبق آمار رسمی 26 هزار و 271 قربانی ، 30 هزار مجروح و بیش از یکصد هزار نفر بی خانمان بر جا گذاشت و این درحالی است که تعداد واقعی قربانیان این حادثه به مراتب بیشتر از میزان اعلام شده بوده است.
با توجه به اینکه ایران بر روی کمربند زلزله قرار دارد و 36 بلا که مهمترین آنها زلزله است همواره کشور ما را تهدید می کند، پیشگیری باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
*** هر ساله تعداد زیادی زلزله در کشورمان اتفاق می افتد
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان مرکزی، امسال هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی از 30 آذر تا پنجم دی ماه با شعار دولت و ملت همدل و همزبان، ایمنی ایران اسلامی برگزار شد.
حسینعلی نظیفی گفت: هدف دولت وسازمان مدیریت بحران کشور جلب توجه مردم به بحث پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث و بلایا به خصوص زلزله به عنوان بزرگترین خطری که کشور را تهدید می کند ، است.
وی افزود: هرساله تعداد زیادی زلزله در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
وضعیت زیرساخت های استان مرکزی در برابر زلزله






شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن