تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812786386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه ديپلماسي مواضع‌اش را در قبال امريكا شفاف اعلام كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دستگاه ديپلماسي مواضع‌اش را در قبال امريكا شفاف اعلام كند
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: اين اقدام امريكايي‌ها برخلاف بندهاي مختلف برجام است و در حقيقت لغو برجام محسوب مي‌شود و البته جاي تعجب هم ندارد،‌چرا كه مشخص بود امريكايي‌ها چنين رويه‌اي را پيش گيرند و هنوز هم به دنبال مشكل‌آفريني هستند.
جوان‌آنلاين: محمدصالح جوكار، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به قانون آمریکا مبنی بر محدودیت صدور روادید برای مسافران ایران، اظهار داشت: مشخص است كه امريكايي‌ها دست از بهانه‌جويي‌هايشان برنمي‌دارند و اين اقدامي كه نمايندگان امريكايي انجام داده‌اند و اينكه برخي از شهرونداني كه 5 سال در ايران تردد داشتند، ممنوعيت ورود به امريكا دارند در حقيقت مي‌خواهند به نوعي به جمهوري اسلامي فشار وارد ‌كنند و در واقع همان سياست كلان رواديد امريكايي‌هاست كه جمهوري اسلامي بايد در چارچوب سياست‌هاي امريكا حركت كند و شايد زعمشان هم اين بود كه بعد از برجام جمهوري اسلامي در منطقه از سياست‌هاي امريكا تبعيت كند و چنين موضوعي اتفاق نيفتاد و لذا امريكا به دنبال كارشكني است.
 
وي افزود: اين اقدام امريكايي‌ها برخلاف بندهاي مختلف برجام است و در حقيقت لغو برجام محسوب مي‌شود و البته جاي تعجب هم ندارد،‌چرا كه مشخص بود امريكايي‌ها چنين رويه‌اي را پيش گيرند و هنوز هم به دنبال مشكل‌آفريني هستند.
 
جوكار با اشاره به نامه رهبری به رئیس جمهور درخصوص مشروط کردن برجام گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبري فرمودند بهانه‌هاي امريكا تمام شدني نيست و لذا اين اقدام امريكايي‌ها محكوم است و در حقيقت كشوري كه امروز در اجراي برجام كارشكني مي‌كند، امريكاست و در اين خصوص بايد پاسخگو باشد، ضمن اينكه لازم است دستگاه سياست خارجي ما مواضع خود را به صورت جدي و شفاف بيان كند.
 
اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس  با بيان اينكه هدف اصلي قانون اخير امريكا فشار به ايران است، تصريح كرد: هدف اصلي امريكا اين است كه مانعي براي برخي از شهروندان ايجاد شود تا از كشورهاي ديگر نتوانند به ايران سفر كنند و اين خلاف تعاملي است كه برخي از كشورها مي‌خواهند با ما داشته باشند اما در سايه‌ي ترس و تهديدي كه امريكايي‌ها ايجاد كرده‌اند شايد آنها عقب‌نشيني كنند و قطعا با اين شيوه ديگر اجراي برجام معني ندارد؛ وقتي شهروندان و مسئولين كشورهاي ديگر به كشور ما مراجعه كنند، مشكلاتي براي آنها ايجاد خواهد شد و در حقيقت در آينده امريكا براي آنها رواديد صادر نخواهد كرد. در مجموع تحريم‌هايي كه در گذشته بوده امروز به نوعي ديگر اجرا مي‌شود و هدف چيزي جز فشار و تهديد براي هم‌راستايي جمهوري اسلامي با سياست‌هاي امريكا در منطقه نيست.
 
جوكار در پايان عنوان كرد: اولين كشور تروريسم در دنيا امريكا و پس از آن رژيم صهيونيستي است و ما اعتقاد داريم همه اين بي‌ثباتي‌ها در سايه‌ي اين شكل مي‌گيرد كه امنيت رژيم صهيونيستي، اين رژيم نامشروع برقرار شود. امريكايي‌ها امروز تروريسم دولتي را ترويج مي‌دهند و كاملا مشخص است و ما به وضوح مي‌بينيم كه اين جنايت‌ها و كشتارهايي كه در دنيا و مخصوصا در منطقه غرب آسيا رخ مي‌دهد به دست امريكايي‌ها انجام مي‌شود.  




منبع : جوان آنلاين















تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن