تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژنرال برای تراکتور قطعات اورجینال می‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ژنرال برای تراکتور قطعات اورجینال می‌خواهد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در آغاز کارش در تبریز تغییرات جالبی در فهرست بازیکنانش ایجاد کرده است.

ژنرال برای تراکتور قطعات اورجینال می‌خواهد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی بدون شک یکی از مهم ترین مربیان فوتبال ماست و همواره کارها و رفتارهایش مورد توجه همگان است.
 
یکی از ویژگی‌های جالب و خاص قلعه‌نویی نحوه انتخاب بازیکنان است، او در هر تیمی که حضور داشته  از برخی بازیکنان خاص استفاده کرده و می توان گفت به عده ای از آنها اعتقاد ویژه ای دارد از این بین می توان به هاشم بیک زاده، سیاوش اکبرپور، فرزاد حاتمی و... اشاره کرد، این بازیکنان در استقلال، سپاهان و حتی تراکتورسازی (مقطع قبلی) همراه قلعه نویی بودند و کار به جایی رسید که در آخرین حضور او روی نیمکت استقلال، هواداران این تیم به شدت از حضور و عملکرد ضعیف آنها در جمع آبی پوشان شکایت داشتند.

نکته دیگر خرید عجیب برخی دیگر از بازیکنان بود، بازیکنانی که به نسبت تیم‌های مطرح، تحت هدایت قلعه نویی در قد و قواره سایر بازیکنان به نظر نمی‌رسیدند، از این بابت بود که هواداران معمولا نسبت به خریدهای ژنرال به خصوص در نقل و انتقالات در نیم فصل، خیلی خوشبین نبودند، خریدهایی مثل مجید غلام نژاد، عباس محمدرضایی و محمدمهدی نظری، نظر فوتبال دوستان را نسبت به امیرقلعه نویی تغییر داد و موجب ناامیدی آنها شد.
 
اتفاق مهم دیگری که استقلال در زمان سرمربیگری قلعه نویی تحت‌الشعاع قرار دارد، اختلافات عجیب او با بازیکنان بزرگ و محبوب آبی‌های پایتخت بود، او به طرز عجیبی با سیدمهدی رحمتی، جواد نکونام و فرهاد مجیدی به مشکل خورد که بدون تردید این موضوع در کاهش محبوبیت وی تاثیر گذار بود.
 
حال این ژنرال عجیب فوتبال ایران، به مقطع حساسی از کار خود رسیده است، بازگشت ناگهانی به تراکتور در حالی که به هیچ وجه با استقبال گرمی از سوی تبریزی ها مواجه نشد، ریسک بزرگی از سوی وی به حساب می آید، در اوج این مسائل حذف تراکتورسازی از جام حذفی آن هم مقابل استقلال فشارها را بر روی او بیشتر کرد، اما قلعه‌نویی دست بردار نبوده و در تبریز هم ترکیب نفراتش را به شکل خاصی دست کاری می کند، او در اولین روزهای حضورش، بایرامی و نریمان جهان را جواب کرده و در جایی اعلام شده که  ترجیحا با جدایی بختیار رحمانی موافقت کرده است.

سوال اینجاست که آیا مخالفت زود هنگام با برخی ستاره‌ها شرایط را برای ژنرال بدتر نمی‌کند؟ یا کماکان قلدری به سبک قدیمی‌ها در دستور کار قلعه نویی خواهد بود و آیا او راه بقای خود را در اینگونه تصمیم‌ها می بیند؟
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.














اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

رحمانی برای ژنرال آرزوی موفقیت کرد
هفته جنجالی تبریز کامل شد/بختیار تا تابستان 95 سرباز است
رد درگیری ژنرال با بختیار / امیر سیلی نزده است
بختیار سیلی خورد!
خطر بیخ گوش ملوان










۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن