تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820089932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشروی ارتش سوریه در لاذقیه قطع خطوط کمک رسانی به تروریست ها از ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: عملیات ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی روسیه، خطوط کمک رسانی ترکیه به تروریست های تکفیری در استان «لاذقیه» سوریه را قطع کرد.
به گزارش تسنیم، دیروز مزدوران تکفیری مورد حمایت رژیم های سعودی و ترکیه در استان «لاذقیه» سوریه، شکست سختی را متحمل شدند و شماری از سرکرده های تروریستی به ترکیه گریختند.
طی این عملیات، ارتش توانست با کمک نیروهای دفاع مردمی، کوه «النوبه» و مزارع اطراف آن را از کنترل تروریست ها خارج و محاصره تروریست ها در شهرک «سلمی» را تنگ تر کند.
طی این عملیات، که به گفته منابع خبری، مرگ حدود 500 تروریست را طی روزهای گذشته به دنبال داشت، شماری از افراد مسلح تکفیری به شهرک های «سلمی» و «ربیعه»، که آخرین دژ تروریست ها در منطقه دانسته می شود، پناه بردند.
به گفته ناظران، کوه النوبه متشکل از تعداد زیادی غار، جنگل و پستی و بلندی است و به همین خاطر، پیروزی ارتش در این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است. تعداد زیادی از تروریست ها هم به گفته خبرنگار صدا و سیما، به ترکیه گریختند.
در این میان، گروه تروریستی ارتش آزاد به کشته شدن ده ها تن از عناصر خود در کوه «النوبه» اعتراف کرد. 28 تروریست نیز به اسارت نیروهای ارتش درآمدند.
در این میان، جنگنده های روسیه مناطقی را در شمال استان حلب بمباران کردند. این جنگنده ها ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن