تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806373948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل دولت و تولید کننده راهکار حل مشکلات کنونی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گزارش پانا از اظهارات متفاوت در خصوص کاهش قیمت مرغ : تعامل دولت و تولید کننده راهکار حل مشکلات کنونی است کاهش قیمت مرغ در هفته اخیر و رسیدن به قیمت 4 هزار و 990 تومان برای مصرف کننده موضوعی است که به دلیل زیان تولید کنندگان خطر از چرخه خارج شدن برخی تولید کنندگان را به دنبال دارد و به نظر می رسدمهمترین راهکار در این خصوص تولید متناسب با نیاز مصرفی و همکاری دولت و تولیدکنندگان باشد.
۱۳۹۴ جمعه ۴ دي ساعت 08:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، حسن رکنی در برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: قیمت تضیمینی مرغ در کشور وجود ندارد اما اگر بخواهیم می توانیم قیمت خرید تضمینی را ایجاد کنیم.
ابوالفضل حاج اکبری تولید کننده مرغ در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه برخلاف نظر حسن رکنی گفت : در حال حاضر قیمت تضمینی مرغ در کشور بین 6500 تا 7000 تومان است و اگر این قیمت رعایت نمی شود دلیل به نبودن آن نیست .
محمد یوسفی رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی هم در تایید گفته اکبری ادامه داد : قیمت تضمینی مرغ وجود دارد و نمی دانم چرا بعضی ها آن را انکار می کنند .
وی ادامه داد : وظیفه تنظیم بازار با وزارت جهاد کشاورزی است که البته بخاطر وجود دلالان در این امر موفق نبوده است .
وی گفت : تولید کنندگان داخلی دچار مشکل هستند زیرا توان رقابت با وارد کنندگان این محصول را ندارند و مجبورند برای حضور در این بازار مرغ خود را با قیمت پایین تری عرضه کنند . نبود برنامه ریزی دلیل کاهش شدید و نابسامانی بازار
حاج اکبری نبود برنامه ریزی در سطوح بالا را سبب نابسامانی قیمت مرغ زنده و یخ زده عنوان کرد .
رکنی در ادامه گفت : قیمت مرغ زنده بین 3800 تا 4100 تومان است که البته این هم از طرف تشکل ها و زنجیره های تولید رعایت نمی شود.
وی افزود : تعامل میان دولت و تولید کننده می تواند مشکل را حل کند و تشکل ها می توانند با ورود به این بازی دلالان را از دور خارج کنند و فرصت فعالیت به آنها ندهند .
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی گفت : میزان تولید باید متناسب با مصرف مردم و خرید پشتیبانی دام برای صادرات و ذخیره سازی مرغ مورد نیاز در طول سال باشد.
یوسفی ادامه داد : تشکل های ما توان مالی ندارند که بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را جهت تولید مرغ تامین کنند و البته باید گفت چنین اختیاری را هم از خود ندارند .
حاج اکبری با بیان اینکه در حال حاضر 27 هزار واحد تولید مرغ در کشور فعالند افزود : در شرایط فعلی اوضاع وارد کنندگان مرغ بهتر از تولید کنندگان داخلی است به خاطر اینکه این انحصار یا رانت در دست عده خاصی است که معمولاً به فکر منافع شخصی هستند تا تامین بازار .
رکنی با مخالفت 180 درجه ای با حاج اکبری گفت : در بازار داخل رقابت وسیعی برای تهیه و تامین دام وجود دارد، درست است که نرخ خوراک دام داخل 20 درصد کاهش داشت و درست تر اینکه بخشی از این کاهش به بازار جهانی بر می گردد اما حقیقت آن است که بخشی هم به رقابت ایجاد شده در داخل مربوط می شود .
یوسفی گفت : دلالان تعیین کننده قیمت بازار هستند نه تولید کنندگان و وارد کنندگان .
حاج اکبری با بیان اینکه هدف از تولید باید مصرف داخل باشد ادامه داد: به خاطر بی کیفیت بودن و نداشتن استانداردهای جهانی بهتر است تولیدمان را در حد مصرف داخل نگه داریم و فعلا دنبال رقابت نباشیم زیرا رقابت سبب شکست و زمین خوردن تولید کنندگان داخلی و این موضوع باعث می شود تا تاریخ تولید داخل رو به ابطال برود و محصولات داخلی به کارخانه های کالباس سازی ارجاع داده شود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن