تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به ترکیب سپاهان در نقل و انتقالات


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نگاهی به ترکیب سپاهان در نقل و انتقالات
سه بازیکن از بازیکنانی که استیماچ به مجموعه تیم خود اضافه کرده و می کند، بازیکنانی هستند که مشکلی برای پیوستن به این تیم ندارند و دو تن از آنها نیز با سپاهانی ها هماهنگی کامل دارند. علی احمدی، لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی بدون هیچ مشکل خاصی به لیست سپاهان اضافه می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان اصفهانی یکی از تیم هایی هستند که در نیم فصل اول لیگ اقدام به تغییر سرمربی خود کرده اند و طبیعی است هر مربی جدیدی که به تیمی اضافه می شود نیاز دارد تا حداقل جند بازیکن را که به سیستم خود می خورد، وارد ترکیب تیم کند، این مسسئله درباره استیماچ نیز صدق می کند که تقریبا به شناخت خوبی از بازیکنان فعلی تیمش رسیده است، در این مطلب نگاهی می اندازیم به وضعیت و ترکیب تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ پانزدهم:
خط دروازه‌؛ ادامه رقابت تا پایان فصل وضعیت بازیکنان حاضر: رحمان احمدی، شهاب گردان و مهدی امینی سه دروازه بان سپاهانی ها هستند که در لیگ پانزدهم در لیست این تیم حضور دارند. در زمان حضور حسین فرکی، شهاب گردان دروازه بان اول زردپوشان بود و بعد از آمدن استیماچ نیز احمدی تبدیل به دروازه بان اول سپاهانی ها شد.





این دو دروازه بان که از ابتدای فصل صحبت از جدایی یکی شان به گوش می رسید در نهایت به رقابت با یکدیگر راضی شدند و در تیم ماندند، هرچند رقابت دو گلر منجر به راحت شدن خیال این تیم از بابت دروازه راحت نشد اما با توجه به نیازهای دیگر این تیم، استیماچ مجبور به استفاده از همین دو دروازه بان است و باید تا انتهای فصل را با احمدی و گردان سر کند.
نتیجه: بنابراین به نظر نمی رسد این تیم سهمیه خود را برای یارگیری، با گرفتن یک دروازه بان بسوزاند.
خط دفاع؛ خانه تکانی در قلب دفاع وضعیت بازیکنان حاضر: دو مدافع میانی این تیم در نیم فصل اول، نتوانستند سرمربی و هواداران این تیم را راضی کنند و به نوعی می توان گفت پاشنه آشیل این تیم در همین نقطه بود، شاید مهمترین دلیل ایگور استیماچ در بازی آخر سپاهانی ها برای نیمکت نشینی هادی عقیلی نیز همین بوده است، هرآنچه که هست در دفاع میانی عقیلی و عبداله کرمی نتوانستند نظر مثبت کادر فنی را به همراه داشته باشند، البته سپاهانی ها برای جذب بازیکن در این پست نیازی به تلاش ندارند چرا که علی احمدی و لئوناردو پادووانی دو بازیکنی هستند با این تیم قرارداد دارند و می تواند برای سپاهانی ها بازی کنند.





در سمت چپ خط دفاعی این تیم حبیب گردانی حضور دارد و محمد روشندل نیز به عنوان بازیکن ذخیره وی در اردوی این تیم حضور دارد، وریا غفوری ملی پوش نیز در سمت راست دفاعی تیمش حضور دارد، او سعید قائدی فر را به عنوان رزرو خود می بیند تا در صورت لزوم از وی استفاده شود. با توجه به عملکرد بازیکنان کناری این تیم استیماچ شاید در این قسمت ها نیازی به یارگیری نداشته باشد.
نتیجه: می توان گفت حضور دو بازیکن جدید در خط دفاعی این تیم(پادووانی و احمدی) پروند جذب مدافع را در این تیم بسته باشد. هر چند که در روزهای اخیر صحبت از پیوستن مجدد علی حمودی به این تیم شنیده می شد تا در سمت راست دفاعی سپاهانی ها به کار گرفته شود.
خط میانی؛ به دنبال جانشین احسان وضعیت بازیکنان حاضر: در وسط زمین و در قسمت دفاعی این تیم با توجه به حضور فوزیل موسی اف و علی کریمی و عملکرد بدون نوسان شان استیماچ نیازی به حضور به بازیکن جدید نمی بینند.
اما جدایی احسان حاج صفی را می توان مهمترین نقطه تاریک خط هافبک این تیم دانست و بعد از رفتن او، بازیکنی نتوانست به مانند وی(که اتفاقا فصل را به صورت رویایی آغاز کرده بود) موثر باشد، بنابراین نمی توان بی راه دانست اگر عنوان کنیم مهمترین نیاز سپاهانی ها در فصل نقل و انتقالات خرید هافبک چپ تخصصی است.





محرم و رسول نویدکیا بازیکنانی هستند که برای این تیم در پست هافبک مرکزی به بازی گرفته شدند اما هیچکدام هنوز نتوانستند آن طور که باید برای این تیم موثر باشند
نتیجه: بنابراین مهمترین تلاش سپاهانی ها را می توان در این قسمت دانست، خرید یک هافبک مرکزی دیگر نیاز مبرم سپاهانی هاست که بتوانند از رده ای در آن حضور دارند فراری رو بالا داشته باشند و البته پیدا کردن جانشینی برای احسان حاج صفی که شاید از نان شب برای این تیم واجب یاشد.
خط حمله؛ تکمیل مثلث رعب انگیز وضعیت بازیکنان حاضر: در حال حاضر خلعتبری و شریفی دو مهاجمی هستند که برای سپاهانی ها به میدان رفتند اما آنها از نیم فصل به بعد سومین ضلع خود را نیز دوباره پیدا می کنند تا مثلث تهاجمی خطرناک سال گذشته این تیم را بازهم بسازند، لوسیانو پریرا که به دلیل مشکلات اداری نتوانست تا نیم فصل سپاهانی ها را همراهی کند به زودی با حل شدن مشکلش می تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد تا همان مثلث رعب انگیز هجومی این تیم در لیگ چهاردهم را بسازند. البته باید دید استیماچ نیز مانند فرکی علاقه ای به استفاده از سه مهاجم هم زمان در ترکیب دارد یا خیر. روی نیمکت این تیم، وحید نجفی نیز به عنوان دیگر از مهاجمان حضور دارد که بعید به این زودی ها به بازی گرفته شود.





نتیجه: احتمال نمی رود با توجه به بازگشت شیمبا به جمع سپاهانی ها و حضور بازیکنان دیگر آنها تمایلی به خرید یک مهاجم داشته باشند.

نقل و انتقالات نیم فصل 1394 فولادمبارکه سپاهان

ارسال به تلگرام


09:18  1394/10/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن