تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813169024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردن اعزام پیاده نظام به جنگ با داعش را منتفی دانست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: یک منبع دولتی در اردن، روز چهارشنبه احتمال مشارکت این کشور در جنگ زمینی علیه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه را منتفی خواند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «آناتولی»، یک مقام ارشد دولتی اردن که نخواست نامش فاش شود، متذکر شد بعید است اردن نیروهای زمینی برای جنگ علیه داعش در سوریه و عراق اعزام کند.
این مقام مسئول اردنی این مطلب را در پاسخ به سوالی در واکنش به پیشنهادهای «میچ مک کاتل» سناتور و «راند پاول» کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر مشارکت نیروهای زمینی کشورهای منطقه در جنگ علیه داعش، بیان کرد.
این منبع تاکید کرد: «در حال حاضر موضوع شرکت نیروهای زمینی دیگر کشورها خارج از چارچوب ارتش عراق، نیروهای پیشمرگه کُرد و معارضان میانه روی سوری برای مبارزه با داعش مطرح نیست.»
این در حالی است که پیش از این پاول بر ضرورت مشارکت نیروهای زمینی کشورها منطقه (ترکیه، اردن، عربستان و عراق) در جنگ علیه گروه تروریستی داعش تأکید کرده است. [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
اردن اعزام پیاده نظام به جنگ با داعش را منتفی دانست






چهارشنبه ، ۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن