تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

٥٠٠ پاس و فقط یک امتیاز برای ملوان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ٥٠٠ پاس و فقط یک امتیاز برای ملوان
مربی ملوان از نمایش تیمش در هفته های گذشته دفاع می کند .

به گزارش "ورزش سه"  محمد قدیر بحری درباره عدم پیروزی ملوان علیرقم بازی خوب این تیم اظهار داشت: ما در بازی گذشته بالغ بر 500 پاس دادیم و در این بازی نیز این آمار تا حدود زیادی تکرار شد. تیم ما زیبا بازی میکند و امار فوق العاده ای  را به نمایش می گذارد اما در امر گلزنی نا موفق است. در فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمی دهند و باید گل زد تا امتیاز جمع کرد. با تمریناتی که برای تیم در نظر گرفته شده، به طور حتم در امر گلزنی هم می توانیم  در هفته های آینده موفق باشیم. سال گذشته ذوب آهن و اوایل فصل امسال پرسپولیس دچار یک روندی همانند تیم ما داشت. ملوان در این فصل با بد شانسی های زیادی روبرو شده است. ما باید از 4 بازی گذشته 12 امتیاز را به دست می اوردیم اما متاسفانه یک امتیاز گرفتیم.

مربی ملوان در خصوص مشکل عدم گلزنی این تیم بیان کرد: تمام مهاجمان تیم ما در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند. فرزاد حاتمی، ارش افشین و سید جلال رافخایی هر سه با مصدومیت روبرو هستند. در ترکیب بازی با سیاه جامگان ما از یک هافبک جپ در خط حمله استفاده کردیم. سید جلال رافخایی با دو جلسه تمرین و فرزاد حاتمی با سه جلسه تمرین در بازی حاضر شدند که به طور حتم اگر یک مهاجم تخصصی داشتیم موقعیت های ما وارد دروازه می شد.

قدیر بحری در مورد جوانگرایی و عملکرد ملوان در نیم فصل گفت: ملوان به خوبی عمل موقعیت سازی را انجام می دهد. تیم ما توانایی بالایی  در خلق ایجاد موقعیت در جلوی دروازه حریفان دارد اما توپ ها وارد نمی شود. موقعیت های زیادی توسط بازیکنان جوان ما به هدر می رود که تیم هایی که دست به جوانگرایی می زنند باید تاوان این جوانگرایی را پرداخت کنند. با گذشت زمان و تجربه اندوزی بازیکنان به طور حتم ما در امر گلزنی موفق خواهیم بود. به دنبال جذب یک مهاجم به شرطی که شش دانگ بودن هستیم. با توجه به مشکلات مصدومیت در خط حمله به طور حتم باید برای این نقطه تصمیماتی اتخاذ کرد.

قدیر بحری در مورد ساختار ملوان افزود: با گذشت زمان و اماده شدن بازیکنان ما به طور حتم  در امر گلزنی موفق خواهیم بود. خط دفاعی و هافبک های ما از انسجام خوبی برخوردار هستند ولی خط حمله ما با مشکلات زیادی روبرو است. سهیل رحمانی، رضی پور و صادق محرمی در خط هافبک به خوبی  توپ را به خط حمله انتقال میدهند اما در زدن ضربات آخر مشکل زیادی داریم. تاکتیک تیمی ما به خوبی طراحی می شود و انسجام مناسبی در طراحی حملات داریم اما مشکلات در خط حمله گریبان تیم ما را گرفته است. با آماده شدن سه مهاجم ملوان به طور حتم این نقیصه رفع و تیم روند رو به رشدی را خواهد داشت.

قدیر بحری در خصوص مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی ملوان هنچنان پر برجا است. قول هایی در خصوص پرداخت مطالبات تا 30 درصد قراردادها تا پیش از بازی با استقلال و ذوب آهن داده شده است.مشکلات مالی به طور حتم بر روی روحیه بازیکنان تاثیر می گذارد. بر طبق قوانین اگر تا نیم فصل 30 درصد مطالبات پرداخت نگردد بازیکن می تواند به تیم دیگری برود.

ملوان بندرانزلی

ارسال به تلگرام


09:28  1394/09/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن