تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پول بود «كيميا» بهتر ساخته می‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پول بود «كيميا» بهتر ساخته می‌شد
در طول دو تا سه سال اخير تلويزيون به شدت درگير بحران مالي بود و چه بسا اگر شرايط مالي ايده‌آل‌تر بود، كيميا هم با كيفيت بهتري ساخته مي‌شد.


در طول دو تا سه سال اخير تلويزيون به شدت درگير بحران مالي بود و چه بسا اگر شرايط مالي ايده‌آل‌تر بود، كيميا هم با كيفيت بهتري ساخته مي‌شد.
روح‌الله سهرابي نماينده انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس در توليد مجموعه «كيميا» به كارگرداني جواد افشار و تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي، در خصوص اين سريال مي‌گويد: درباره سريال «كيميا» بهتر است به سختي كار اشاره كنيم. توليد اين سريال چهار سال ناپيوسته و دو سال پيوسته يك گروه و تيم حرفه‌اي را درگير خود كرده است. سهرابي تصريح كرد: سر ساعت 21:30 بسياري از مردم تلويزيون خود را روي شبكه 2 سيما مي‌گذارند و پيگير ماجراهاي كيميا هستند كه نشان‌دهنده توفيق سريال در جذب مخاطب است. ضمن اينكه طبيعي است كه هر سريالي نقاط مثبت و منفي داشته باشد و هر اثر هنري ويژگي‌هاي مثبت و منفي دارد كه كيميا هم مستثني نيست. وي اظهار داشت: اگر كليت شرايط را ببينيم با توجه به سختي كار كه 30 الي 40 قسمت در فضاي انقلاب كار توليد شده، گروه سازنده با فقر لوكيشن دهه 50 مواجه بوده است و وقتي همين يك بخش كار را ببينيم كه با چه سختي توليد شده، واقعاً قابل ستايش است و نشان از سختي طاقت‌فرساي كار دارد.
وي ادامه داد: عوامل توليد سريال كيميا به ويژه آقاي افشار از عهده كار برآمده‌اند، هرچند كه شايد برخي اعتقاد داشته باشند كه سريال از اين بهتر هم مي‌توانست باشد، اما ما بايد ببينيم شرايط توليد چطور بوده است. در طول دو تا سه سال اخير تلويزيون به شدت درگير بحران مالي بود و چه بسا اگر شرايط مالي ايده‌آل‌تر بود، كيميا هم با كيفيت بهتري ساخته مي‌شد.
وي عنوان داشت: تجربه موفق كيميا نشان داد كه صداوسيما همچنان مي‌تواند با سريال‌هاي شاخص مخاطب حداكثري جذب كند و سريال كيميا نشان داد جاي سريال‌هاي طولاني در تلويزيون خالي است و لازم است با سرعت و قدرت بيشتري به سمت توليد آثار با تعداد قسمت زياد حركت كند. سهرابي همچنين در ادامه درباره توليد آثار تلويزيوني ديگر با حمايت انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس گفت: انجمن نگاه ويژه‌اي به شبكه‌هاي تلويزيوني دارد و مخاطبان كارهاي نمايشي تلويزيون بيشتر است و اوضاع سينما تعريفي نيست. در زمينه دفاع مقدس هم چند اثر تلويزيوني در دستور كار قرار دارد كه تا چند ماه آينده تكليف توليدشان مشخص خواهد شد. جلسات خوب و قابل تأملي هم در اين زمينه با مديران تلويزيون داشته‌ايم.

منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن