تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت مستقل رهروان ولایت در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شرکت مستقل رهروان ولایت در انتخابات
کد خبر: ۵۵۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ - 20 December 2015


عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت، ضمن انتقاد از سازوکار جبهه متحد اصولگرایان گفت: جبهه متحد اصولگرایی در حال تکرار تجربه ائتلاف‌های گذشته که کارساز هم نبوده‌، هستند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، منصورحقیقت پور به عنوان عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان مجلس ‌شورای اسلامی امروز (یکشنبه 29 آذرماه) درجمع خبرنگاران، ضمن اشاره به خبرهای ضد و نقیض در رابطه با حضور دکترعلی لاریجانی در جلسات ائتلاف اصولگرایان گفت: خبرهای منتشر شده در رابطه با حضور دکتر لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان کذب است و ایشان در جلسات ائتلاف اصولگرایان تاکنون حضور نداشته‌اند و نخواهند داشت.


نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی درباره نشست صبح امروز فراکسیون رهروان گفت: اعضای فراکسیون، مطالب خود را درباره انتخابات پیش‌رو و آینده مجلس بیان کردند و موضوع ائتلاف با جبهه متحد اصولگرایی نیز در این جلسه مطرح شد.


لیست مستقل و واحد با عنوان رهروان ولایت ارائه می‌شود


وی با بیان این که تاکنون هیچ دعوتی از فراکسیون رهروان ولایت برای حضور در جبهه متحد اصولگرایی صورت نگرفته است، گفت: فراکسیون رهروان دارای یک اکثریت قاطع در مجلس شورای اسلامی است اما برای مشارکت در وحدت، دعوتی از آن توسط جبهه متحد اصولگرایی صورت نگرفته‌است و صبح امروز تمام اعضای فراکسیون رهروان تصمیم گرفتند که به صورت مستقل و یکی از جریانات اصولگرایی عمل کند.


عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان مجلس گفت: ما از دوستان و همفکران فراکسیون رهروان، حمایت سیاسی و معنوی خواهیم کرد تا آنها در انتخابات مجلس‌شورای اسلامی به موفقیت دست پیدا کنند و بنا داریم که در استان‌های مختلف لیست مستقل و واحد باعنوان لیست رهروان ولایت ارائه خواهیم کرد.


وی گفت: سازوکارهای گزینش نمایندگان مطلوب لیست رهروان ولایت، پس ازاعلام نظر رسمی شورای نگهبان قانون اساسی انجام خواهد گرفت.


زمان برای مذاکره و ادغام لیست فراکسیون رهروان در جبهه متحد اصولگرایی گذشته است


حقیقت پور تصریح کرد: خبرهای ضد و نقیضی که توسط رسانه‌های مختلف بیان می‌شود تنها فضاسازی ‍ژورنالیستی و بازی سیاسی است و خبرهایی که از دکتر لاریجانی داریم، هیچ قولی برای حضور در جلسات متحد اصولگرایی تاکنون مطرح نشده است و در آن شرکت نداشته‌اند.


وی در رابطه با احتمال حضور فراکسیون رهروان در جبهه متحد اصولگرایی گفت: متاسفانه زمان برای مذاکره و ادغام لیست گذشته است؛ موعد ثبت‌نام فرارسیده و اعضای نزدیک به رهروان ولایت در حال ثبت‌نام در انتخابات هستند.


پرهیز از تکرار تجربه‌های ناکارآمد ائتلاف‌های گذشته


عضوهیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس با تاکید براین که اعضای جبهه متحد اصولگرایی سازوکارهای لازم برای وحدت را فراهم نکردند؛ پرسید وزن فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی چیست؟


وی در ادامه گفت: عزیزان جبهه متحد اصولگرایی، در حال تکرار تجربه ائتلاف‌های گذشته که کارساز هم نبوده‌، هستند؛ جریاناتی وجود دارد که اجازه حضور متناسب با وزن رهروان ولایت را در جبهه متحد اصولگرایی نمی‌دهد.


حقیقت پور افزود: دریک جمع بندی ما بر تصمیم خود قاطع شدیم که رهروان ولایت به صورت جداگانه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست ارائه بدهد. البته ما همواره برای نظر و رای روحانیت احترام قائل بوده و تابع هستیم.


با هیچ جریانی ائتلاف نمی‌کنیم


حقیقت پور در رابطه با برخی اعضای فراکسیون رهروان ولایت که منتسب به فراکسیون پیروان هستند نیز گفت: ما در آفریند تصمیم‌گیری خود تلاش می کنیم که به شکلی دموکراتیک و مردم‌سالاری دینی جمهوری‌اسلامی کسب رای کنیم و امروز قاطبه اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان تصمیم گرفتند که به صورت مستقل درانتخابات حاضر شوند و هیچ ائتلافی صورت نگردد.


وی درباره حضور چهره‌های جدید در لیست رهروان ولایت گفت: ما دارای پتانسیل و ظرفیت‌ بالایی در کشور هستیم و افراد زیادی هستند که از ما در جهت اصولگرایی حمایت خواهند کرد؛ فراکسیون رهروان ولایت ضمن التزام به ولایت فقیه همواره بر 3پایه عقلانیت ، دیانت و اعتدال تاکنون فعالیت کرده‌است.


عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: ما براساس ظرفیت‌های فراکسیون رهروان ولایت در داخل و خارج در انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر خواهیم شد./























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن