تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشستن های طولانی دانش آموزان عامل بروز چاقی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نشستن های طولانی مدت به عنوان یکی از عوامل پدیدآورنده چاقی در گروه سنی کودکان و نوجوانان به شمار می روند.
به گزارش « تابناک یزد »؛ امروزه تغییر نحوه زندگی و گسترش آپارتمان نشینی و همچنین کنار گذاشتن بازی های جمعی و خیابانی و به تبع آن کاهش فعالیت های جسمانی سبب بروز چاقی در کودکان و نوجوانان شده است.
از طرف دیگر گرایش به بازی های رایانه ای، تماشای بیش از حد فیلم ها و برنامه های رسانه های تصویری و فعالیت در فضای مجازی موجب کاهش بیش از پیش فعالیت های فیزیکی در بین این گروه سنی شده است.
در مدارس نیز به دلیل محدود بودن فضا، امکان جنب و جوش برای دانش آموزان محیا نیست و از طرف دیگر، گسترش رقابت برای کسب نمره بالاتر، آنها را به نشستن های طولانی مدت مجبور کرده است.
همچنین والدین برای کمک به علم اندوزی فرزندان و موفقیت آنها در این رقابت تحصیلی، تلاش می کنند محیطی را برای آنها محیا کنند تا مطالعه بیشتر و دقیق تری داشته باشند؛ به همین دلیل کار زیادی از آنها نمی خواهند و این روند منجر می شود که آنها زندگی نشسته ای داشته باشند.
این رویه اشتباه والدین علاوه بر مواجه کردن فرزندان با مشکل اضافه ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن