تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان سینمایی در جمع مستندسازان/برگزاری ضیافت شام «سینما حقیقت»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
رئیس سازمان سینمایی در جمع مستندسازان/برگزاری ضیافت شام «سینما حقیقت»
رئیس سازمان سینمایی پس از حضور در سینما فلطسین محل نمایش فیلم‌های نهمین جشنواره «سینما حقیقت» در ضیافت شام این جشنواره با حضور مهیمانان بین‌الملل شرکت کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان سینمایی در جمع مستندسازان/برگزاری ضیافت شام «سینما حقیقت»



به گزارش خبرگزاری فارس،حجت الله ایوبی شامگاه سه شنبه ۲۴ آذر در سینما فلسطین محل برگزاری نهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت حضور یافت و از نزدیک با فعالان این عرصه گفت وگو کرد.
رییس سازمان سینمایی در ادامه با حضور در سالن ۲ سینما فلسطین در مراسم رونمایی از کتاب "هنر دقت" نوشته "احمد الستی" و مایکل اوپتیس حضور یافت.
در ادامه این بازدید، سید مهدی طباطبایی نژاد دبیر نهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت به استقبال مخاطبان از آثار به نمایش در آمده در این رویداد سینمایی اشاره کرد و گفت که اغلب آثار به نمایش درآمده در این دوره از جشنواره با ازدحام مخاطبان روبرو شدند.
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری از جمله کسانی بود که سه شنبه به سینمافلسطین محل برگزاری جشنواره سینما حقیقت آمد و در حاشیه این بازدید، با حجت الله ایوبی دیدار کرد.
رسول صادقی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و سید صادق موسوی مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی، ایوبی را در این بازدید همراهی می‌کردند. برگزاری ضیافت شام «سینما حقیقت» براساسن این گزارش،همچنین مراسم ضیافت مهمانان و داوران بخش های مختلف نهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت شامگاه سه شنبه ۲۴ آذر با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی،محمد رضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سید مهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مرتضی رزاق کریمی معاون فرهنگی مرکز گسترش در هتل اسپیناس برگزار شد.
رییس سازمان سینمایی در این مراسم در دیدار با میهمانان جشنواره با آنان گفت وگو و درباره مسائل مختلف سینمایی تبادل نظر کرد.
نهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت که از ۲۲ آذر آغاز شده ۲۸ این ماه به پایان می رسد. انتهای پیام/

http://fna.ir/SHE20F





94/09/25 - 10:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن