تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور بیش از 200هزار دانش آموز ابتدایی در در آزمون پیشرفت تحصیلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور بیش از 200هزار دانش آموز ابتدایی در در آزمون پیشرفت تحصیلی عاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی از حضور بیش از 200هزار دانش آموز در در آزمون پیشرفت تحصیلی پایه های پنجم وششم استان خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر ساعت 14:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش  خبرنگار پانا از خراسان رضوی، ابوالحسن حقیقی در حاشیه بازدید از حوزه  امتحانی ثامنی ناحیه هفت مشهد اعلام کرد: این آزمون با هدف ایجاد زمینه پویایی وفعالیت بیشتر دانش آموزان و سنجش  و آسیب شناسی روند یاد دهی – یادگیری در بستر آموزشگاه ، آگاهی مدیران، مربیان و آموزگاران مدارس از میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان خود برگزار می شود.
وی اظهار داشت : شناخت مواضع و نقاط ضعف درسی موردی و موضوعی دانش آموزان و برنامه ریزی جهت رفع آنها ، افزایش و رشد شاخص های پیش بینی شده در استان و ارتقا کیفیت آموزشی ، آشنایی عمومی دانش آموزان با مهارت های آزمون سازی و تست زنی و شبیه سازی با آزمون های کشوری از منظر محتوا و نحوه ی اجرا  ،اشاعه آزمون های استاندارد و هماهنگ جهت ارزیابی وضعیت دانش آموزان در سطوح کلاس ، مدرسه ، اداره و استان در 47 منطقه آموزشی استان را از دیگر اهداف برگزاری این آزمون دانست.
حقیقی افزود : مرحله دوم این آزمون دراوایل اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار خواهد شد ضمن این که نتایج آزمون تا پایان آذر ماه اعلام خواهد شد و برای هر دانش آموز کارنامه صادر و گزارش مدیریتی در اختیار مدیران مدارس معاونین آموزشی  وکارشناسان آموزش وسنجش جهت بهره برداری قرار خواهد گرفت .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن