تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814663083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرسنجی از آلمانی ها درباره امنیت داخلی کشورشان


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: بر اساس یک نظرسنجی اکثر شهروندان آلمانی امنیت داخلی کشورشان را در معرض هجوم پناهندگان و تشدید خشونت راست افراطی در معرض خطر می بینند.
به گزارش مشرق ، هفته نامه "اشپیگل" اعلام کرد: بر اساس جدیدترین نظرسنجی اکثر آلمانی ها بر این عقیده اند که به دلیل شمار بالای پناهندگان خطر ترور در این کشور افزایش می یابد.
بر این اساس اکثر آلمانی ها بر این عقیده اند که شمار بالای پناهندگان می تواند امنیت داخلی در این کشور را به خطر بیاندازد.
این نظرسنجی که موسسه TNS به سفارش هفته نامه "اشپیگل" انجام داده است نشان می دهد که 54 درصد شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که به خاطر هجوم پناهندگان خطر ترور در این کشور افزایش می یابد.
به نوشته اشپیگل البته شرایط واقعی بر خلاف ترس ها و نگرانی های آلمانی ها را نشان می دهد. بر اساس گزارش های سازمان های آلمانی از بین حدود صدها هزار پناهنده ای که از سال 2015 به آلمان آمدند تنها شمار انگشت شماری از موارد مشکوک در سایه تحقیقات دیده شده است.
البته شمار خشونت های راست افراطی به شدت در آلمان افزایش داشته است. در سال 2015 اداره جنایی فدرال آلمان حملات علیه محل اقامت پناهندگان را چهار برابر بیشتر از سال پیش ارزیابی کرده است.
نگرانی های شهروندان آلمانی درباره جنبه های دیگر امنیتی در آلمان نیز بوده است. ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
ظرسنجی از آلمانی ها درباره امنیت داخلی کشورشان






شنبه ، ۲۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن