تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اندیمشک: دانشجویان با بصیرت و روشنگری وارد صحنه شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اندیمشک:
دانشجویان با بصیرت و روشنگری وارد صحنه شوند
امام جمعه اندیمشک گفت: دانشجویان باید با بصیرت و روشنگری وارد صحنه مسائل اجتماعی و فرهنگی شوند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان با بصیرت و روشنگری وارد صحنه شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک،حجت‌الاسلام نعمت‌ا‌لله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: دانشجو باید جلوتر از سایر اقشار مطالبات رهبر معظم انقلاب را پیگیری کرده و بابصیرت و روشنگری وارد صحنه شود.
وی افزود: ولایتمداری، استکبار ستیزی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان و توجه به سلامت و شور انتخابات آتی از جمله ویژگی‌های قشر دانشجو است.
امام جمعه اندیمشک  اضافه کرد: دشمن در حال حاضر به دنبال نفوذ همه جانبه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به درون کشور است و همه باید مواظب این جریانات باشیم.
خدامی خاطر نشان کرد: جریان نفوذ یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و همه مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند.  این مسئول با اشاره به سیره و روش زندگی پیامبر گرامی اسلام، تصریح کرد: توجه به روش و سیره زندگی پیامبر (ص) موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر و در نهایت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.
این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌ها با تشکر از میزبانی شایسته مردم اندیمشک از زائران اربعین حسینی، افزود: اربعین حسینی شاهد حضور مردم در استقبال و پذیرایی خوب زائران بودیم و مردم اندیمشک منازل و اماکن خود را در اختیار زائران کربلای حسینی قرار دادند.
وی در پایان بیان کرد: بهتر است که رسانه های محلی به جای پرداختن به مسایل حاشیه‌ای اعتقادات مردم را در رسانه‌ها تشریح کرده و در این زمینه اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/72020/ق20

http://fna.ir/CWLIZV





94/09/20 - 15:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن