تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردنه عسل کشان شهرستان کوهرنگ مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: گردنه عسل کشان شهرستان کوهرنگ مسدود است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: به دنبال بارش برف چند روز گذشته، گردنه عسل کشان این شهرستان مسدود و راه ارتباطی 15 روستا قطع هنوز است.

مرتضی زمانپور افزود: این گردنه تا اطلاع بعدی بسته است و راهداران تلاش می کنند تا این مسیر سریع تر بازگشایی شود.
وی ادامه داد: با بسته شدن این محور، راه ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی قطع شده است و مردم این روستاها همانند سالهای گذشته زمستان سختی را پیش رو دارند.
زمانپور تصریح کرد: همچنین محور ارتباطی منطقه سه جو- گاوشیر شهرستان نیز بسته شده و راه ارتباطی مردم روستاهای این منطقه نیز قطع شده است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه بارشهای اخیر مشکلات جانی و مالی برای مردم شهرستان به دنبال نداشته است، گفت: همچنین دو زلزله به بزرگی 3.9 و 1.6 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) عصر شنبه حوالی چلگرد مرکز شهرستان را لرزاند که خسارتی در پی نداشت.
به گزار ایرنا، شهرستان کوهرنگ در 90کیلومتری شهرکرد و گردنه عسل کشان در محور شهرکرد- کوهرنگ به سمت بزنوید در استان لرستان و دره رزگه در استان اصفهان قرار دارد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 18 آذر 1394 - 13:34:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن